Dzięki naszym plikom cookie chcielibyśmy zaoferować najlepsze możliwe doświadczenia zakupowe wraz ze wszystkim, co się z tym wiąże. Obejmuje to na przykład odpowiednie oferty, spersonalizowane reklamy i zapamiętywanie preferencji. Jeśli Ci to odpowiada, po prostu udziel zgody na używanie plików cookie do preferencji, statystyk i marketingu, klikając „W porządku!” (pokaż wszystko) Zgodę można wycofać w dowolnym momencie za pośrednictwem ustawień plików cookie (here)
Informacja: Aby opinie na temat sprzętu umieszczane na naszej stronie pochodziły jedynie od osób mających styczność z danym artykułem, umożliwiamy wystawianie ocen jedynie naszym klientom.
Opinie można wystawiać po zalogowaniu się w centrum klienta, używając opcji "wystaw opinię".
I’ve been playing Guardala mouthpieces on tenor and alto for over 10 years. Of lately I’ve been practicing soprano sax for a R&B/SmoothJazz recording deal. After trying several makes and openings in the end I bit the bullet and bought the Guardala Postbop version due to its smaller opening and less intrusive sound. For this mouthpiece to work properly you have to play it as a soprano player in that you use as much mouthpiece as possible in the mouth to let it breathe and allow it to do its job. You will then unravel it true beauty. Intonation and projection is spectacular. From low Bb to top F#. But you are going to need a developed embouchure and an understanding of reed types as that will definitely make a difference. Do not go by what you are using on the others saxes. The ligature that comes with it is the optimal partner for the mouthpiece. To end, the price says it all as this is not a beginners mouthpiece.