Dzięki naszym plikom cookie chcielibyśmy zaoferować najlepsze możliwe doświadczenia zakupowe wraz ze wszystkim, co się z tym wiąże. Obejmuje to na przykład odpowiednie oferty, spersonalizowane reklamy i zapamiętywanie preferencji. Jeśli Ci to odpowiada, po prostu udziel zgody na używanie plików cookie do preferencji, statystyk i marketingu, klikając „W porządku!” (pokaż wszystko) Zgodę można wycofać w dowolnym momencie za pośrednictwem ustawień plików cookie (here)
Jak możemy pomóc?
W naszym mniemaniu dobry serwis nie polega jedynie na naprawie sprzętu, nasze wsparcie zaczyna się już przy wyborze artykułu.
Przed zakupem
Według nas dobry serwis powinien być już świadczony przed złożeniem zamówienia. Jesteśmy dostępni telefonicznie, mailowo oraz na miejscu w sklepie, aby zapewnić pomoc w wyborze odpowiedniego artykułu.
Kontakt
Mamy zespół ekspertów, którzy służą pomocą przez telefon, czat, e-mail oraz w sklepie.
Poradniki online
W naszych poradnikach online przeznaczonych dla początkujących jak i ekspertów można znaleźć odpowiedzi na wiele technicznych pytań.
Często Zadawane Pytania
Udzielamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące firmy Thomann, naszego sklepu i procesu składania zamówień.
Dodatkowe informacje o produktach
Na naszej stronie udostępniamy zdjęcia produktów 360°, próbki dźwiękowe oraz liczne testy z czasopism specjalistycznych.
Logistyka
Stale usprawniamy nasz system logistyczny, aby ulepszyć proces dostawy.
Największy w Europie magazyn wysyłkowy
Nowoczesny magazyn zapewnia wysoką dostępność towarów oraz szybką wysyłkę. 90 % zamówień realizowana jest w przeciągu 30 minut od momentu przyjęcia zamówienia.
Szybka wysyłka na dogodnych warunkach
Warunki dostawy są zależne od miejsca dostarczenia. Kliknij na strzałkę, aby dowiedzieć się więcej.
Gwarancja satysfakcji
W przypadku niezadowolenia z otrzymanego artykułu można go bezproblemowo zwrócić w przeciągu 30 dni.
Po zakupie
W przypadku problemów z zakupionym sprzętem, nasi technicy służą pomocą.
3 lata gwarancji
Wydłużyliśmy regulaminowy okres gwarancyjny do 36-miesięcy, bez naliczania dodatkowych kosztów.
PLEK Service
Komputerowe nabijanie progów oraz ustawianie akcji strun według indywidualnych preferencji.
Serwis i naprawa instrumentów
Posiadamy 11 warsztatów, w który zatrudniamy wykwalifikowanych pracowników świadczących usługi serwisowe i naprawcze.
30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy
Jeśli nie jesteś w stu procentach zadowolony z produktu zakupionego w Thomann, skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się zwrotem.