Do treści strony
compare-box

Naj­lep­szy eu­ro­pej­ski ser­wis

Jak możemy pomóc? W naszym mniemaniu dobry serwis nie polega jedynie na naprawie sprzętu, nasze wsparcie zaczyna się już przy wyborze artykułu.

Przed zakupem

Według nas dobry serwis powinien być już świadczony przed złożeniem zamówienia. Jesteśmy dostępni telefonicznie, mailowo oraz na miejscu w sklepie, aby zapewnić pomoc w wyborze odpowiedniego artykułu.

Logistyka

Stale usprawniamy nasz system logistyczny, aby ulepszyć proces dostawy.

Po zakupie

W przypadku problemów z zakupionym sprzętem, nasi technicy służą pomocą.

Tak skontaktujesz się z nami

W przypadku dalszych pytań i ewentualnych problemów służymy pomocą.

Jeśli to możliwe, przed telefonem przygotuj swój numer klienta. W większości przypadków możemy Ci pomóc szybciej. Po prostu zaloguj się do centrum obsługi klienta - Twój numer klienta zostanie wyświetlony tutaj.
Otwarte
09:30 - 18:30
Czwartek
09:30 - 18:30
Piątek
09:30 - 18:30
Sobota
09:30 - 16:00
Poniedziałek
09:30 - 18:30
Wtorek
09:30 - 18:30
Środa
09:30 - 18:30
Zapytania odczytywane są jedynie podczas naszych godzin pracy.
Fax
+49-9546-9223-24
adres
Thomann GmbH
Treppendorf
Hans-Thomann-Straße 1
D-96138 Burgebrach, Germany
Zwrot produktuwszystkie kontakty