Do treści strony

Czy mogę za­ma­wiać te­le­fo­nicz­nie?

Zamówienia składane za pośrednictwem naszej strony internetowej są przeprocesowywane automatycznie – wyjątek stanowią zamówienia, przy których kupujący zostawił komentarz. Dzięki temu zamówienia złożone na stronie są przetwarzane na bierzaco – a więc z pewnością nie wolniej niż te składane telefonicznie.

Zamówienia złożone przed godziną 16.00 zazwyczaj mogą zostać wysłane w tym samym dniu – pod warunkiem, że zamówione towary są dostępne w naszym magazynie.
Zamówienia złożone na naszej stronie internetowej po godzinach pracy działu obsługi klienta mogą czasami zostać przetworzone natychmiast, a nawet mogą zostać wysłane przed otwarciem działu obsługi klienta następnego dnia.


W każdym przypadku po przetworzeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia, a także dane kontaktowe przedstawiciela działu obsługi klienta w sklepie Thomann.

Tak skontaktujesz się z nami