Jeśli zamówienie nie może zostać wysłane standardową przesyłką ze względu na jego rozmiar lub wagę, nasz zespół logistyczny wybierze dostawę spedycją.
Dostawa spedycyjna trwa zwykle nieco dłużej niż standardowa dostawa. Koszty wysyłki i przybliżony czas dostawy do danego kraju docelowego można znaleźć tutaj.
Spedytor skontaktuje się z Tobą, aby ustalić termin dostawy. W tym celu udostępniliśmy firmie spedycyjnej podany przez Ciebie numer telefonu.
Jeśli jesteś nieosiągalny pod tym numerem telefonu w ciągu dnia, natychmiast się z nami skontaktuj. Uzgadniając termin dostawy, należy przewidzieć niewielki zapas czasu na wypadek, gdyby spedytor nieco się spóźnił.
W przypadku tego rodzaju dostawy nie ma numeru przesyłki, co oznacza, że nie jest możliwe śledzenie przebiegu dostawy online.
Koszty dostawy zostały już opłacone. Pracownik spedytora nie jest upoważniony do obciążania Państwa dodatkowymi kosztami dostawy lub opłatami, chyba że poczynili Państwo specjalne ustalenia bezpośrednio ze spedytorem.
Nasza dostawa spedycyjna obejmuje dostawę towaru "ex curb", czyli do granicy posesji lub przed budynek. Towar jest wyładowywany z pojazdu, ale nie jest wnoszony do domu, mieszkania lub lokalu użytkowego ani montowany.
Jeśli potrzebujesz pomocy spedytora lub w przypadku budynków wielomieszkaniowych (apartamentowców), jeżeli chcesz, aby przesyłka została dostarczona na Twoje piętro do mieszkania lub do właściwego pokoju, możesz się z nami skontaktować. Należy pamiętać, że wiąże się to z dodatkowymi kosztami, które w zależności od firmy kurierskiej w Twoim regionie mogą być nieznaczne.
Jeśli towary mają być tymczasowo przechowywane po dostawie, należy wcześniej sprawdzić, czy nic nie stoi na przeszkodzie i czy przewoźnik może przejechać wózkiem podnośnikowym.
Towary zostały przez nas zapakowane w taki sposób, aby były jak najlepiej chronione podczas transportu i nie uległy uszkodzeniu. Aby to zapewnić, towary mogą być również przewożone na starannie zabiezpieczonych paletach.
Wskazówka: Przy odbiorze przesyłki przygotuj nożyce do cięcia kartonów (uważaj, aby nie uszkodzić samego towaru!) oraz kilka worków na śmieci.
Sprawdź, czy przesyłka jest kompletna i czy nie ma widocznych uszkodzeń transportowych (np. dziur, rozdarć, wgniecionych kartonów), gdy kierowca jest jeszcze obecny. Swoim podpisem potwierdzasz kompletny i prawidłowy odbiór przesyłki. Spedytor nie ponosi późniejszej odpowiedzialności, dlatego wszelkie nieprawidłowości należy odnotować na dowodzie dostawy lub na terminalu kierowcy.
Jeśli przesyłka jest tak uszkodzona, że masz wrażenie, iż towar nie mógł zostać nieuszkodzony podczas transportu, możesz odmówić jej przyjęcia. Nawet jeśli odkryjesz uszkodzenia dopiero później, nadal możesz złożyć reklamację. Pomocne będą zdjęcia opakowania i uszkodzeń (wystarczy aparat fotograficzny w telefonie komórkowym).
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, możesz oczywiście w każdej chwili skontaktować się z nami