W centrum obsługi klienta zatrudniamy wykwalifikowany personel ze wszystkich działów, który odpowie szczegółowo na wszystkie Twoje pytania.
Po dokonaniu zakupu możesz zawsze liczyć na telefoniczne i mailowe wsparcie ze strony firmy Thomann.
Numery telefonów i adresy e-mail naszych ekspertów znajdziesz w dziale informacje o firmie lub na stronach z opisem produktów.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz dane kontaktowe asystenta sprzedaży, który jest do Twojej dyspozycji w razie jakichkolwiek pytań lub problemów.
W wielu przypadkach łatwiej odpowiedzieć na pytanie telefonicznie niż za pomocy poczty elektronicznej. Dlatego proszę podać w e-mailu koniecznie numer telefonu.
W naszym sklepie posiadamy wiele produktów z naszego asortymentu, co pozwala nam na odtworzenie scenariusza jaki dzieje się w przypadku problemu z Twoim sprzętem.
Większość pracowników firmy Thomann posiada bezprzewodowe telefony. Ponieważ jako największy sklep muzyczny w Europie posiadamy do przetestowania wiele popularny produktów, nasz pracownik w ciągu kilku minut może znaleźć się przy sprzęcie z jakim masz problemy i udzielić Ci najlepszego telefonicznego wsparcia.
Naszych klientów uspokaja fakt, że nasi pracownicy mają kontakt z drogim sprzętem nie tylko podczas targów lub zapakowanym w kartony.