Gitara do bluesa?
Pewnie tak, spokojnie wyprodukuje 'ostre' brzmienie typu 'Brownie McGhee', oczywiscie bez zadnego wzmacniacza. Brzmienie jest wyborne, minus za struny. Niby markowe, ale ewidentnie 'zlezale'. Przy próbie przestrajania gitary na strój otwarty poszly az dwie struny (d'Addario). Caly komplet zmienilem na Harley Benton za 1,44 ¤, o tej samej menzurze. Struny tanie i wyraznie lepsze:)
Mini humbucker pod gryfem pelni raczej funkcje ozdobna (jak dla mnie). Gitara jest bardzo donosna i spokojnie przebija sie przez wzmacniacz. Osobiscie bardziej preferowalbym pudlo rezonansowe (plyta) bez wciecia, instrument mialby wtedy klasyczny wyglad.
Wykonanie prawidlowe, mankamenty oczywiscie sie trafiaja, ale sa do przezycia:) Plus za cene, to chyba najtansza tego typu konstrukcja na rynku. Kolejny plus to wspólpraca z Thomannem, jak zwykle pelen profesjonalizm.
Minus, chyba juz standardowo za ostre krawedzie progów. Oczywiscie polecam:)
Uwaga po latach: przetwornik przy gryfie to 'muł', warto go rozebrać choćby po to aby wyjąć wstrętną płytkę z tworzywa sztucznego zalegającą zaraz pod puszką. Ja swój rozebrałem i przerobiłem na 4-o żyłowy. Wymieniłęm też potencjometry. Potencjometry montowane seryjnie to chyba jakiś żart - 250kohm zamiast 500.., do tego kondensator o wartości 0,47 uF - w sumie brzmienie jak spod koca. Wymieniłem kondensatory i zastosowałem autorską elektronikę (north coil zawsze na full, south z potencjometrem tonu), do tego dołożyłem treble bleed i greasebucket tone circuit (we własnej wersji) i gitara podpięta do wzmacniacza brzmi jak marzenie, dosłownie. Wreszcie można grać slide'm z przyjemnością. Po takich kombinacjach pozostaje kwetsia regulacji woofera i menzury - to robota dla cierpliwych:)