Do treści strony
seventy years logo
Thomann świętuje rocznicę! Dziękujemy za współpracę! Odkryj nasze oferty rocznicowe już teraz. Do ofert

Neumann KMS 105 BK

315

Mikrofon pojemnościowy dla solistów

  • Charakterystyka kierunkowa: super-kardioidalna
  • Zakres częstotliwości: 20 - 20.000 Hz
  • Impedancja: 50 Ω
  • Poziom ciśnienia akustycznego: 132 dB
  • Wymaga zasilania fantomowego 48 V
  • Łącze XLR
  • Waga: 300 g
  • Kolor: czarny
  • W zestawie neoprenowy pokrowiec i uchwyt na mikrofon
Produkt dostępny od Maj 2000
Numer artykułu 142052
Jednostka sprzedaży 1 szt.
On/Off Switch No
Polar Pattern Supercardioid
Colour Black
Lo Cut No
Pad No
Diameter 48 mm
Length 180 mm
Weight 300 g
Frequency range from 20 Hz
Frequency range to 20 kHz
Microphone Mount 1
Bag 1
Windscreen optional available 191079
Pokaż więcej
Dostępny B-Stock od 2 333 zł
2 499 zł
Ceny z podatkiem VAT
Dostępny w magazynie
Dostępny w magazynie

Produkt jest dostępny w magazynie.

Informacje dotyczące wysyłki
Darmowa dostawa spodziewana pomiędzy Czwartek, 19.09. a Piątek, 20.09.
1

315 Oceny klientów

4.9 / 5

Aby wystawić opinię, należy się zalogować.

Informacja: Aby opinie na temat sprzętu umieszczane na naszej stronie pochodziły jedynie od osób mających styczność z danym artykułem, umożliwiamy wystawianie ocen jedynie naszym klientom.

Opinie można wystawiać po zalogowaniu się w centrum klienta, używając opcji "wystaw opinię".

właściwości

dźwięk

wykończenie

181 Opinie

F
Zachwycony
Fanrax 24.11.2021
Mikrofon kupiłem po długim szukaniu odpowiedniego dla siebie sprzętu. Wcześniej działałem na tradycyjnym Shure SM58, ale wchodząc w jazz chciałem upgrade'u w kwestii jakości dźwięku i jaśniejszej , bardziej naturalnej barwy.
Miałem obawy co do zmiany z dynamicznego na pojemnościowy i z braku włącznika / wyłącznika.
O braku wyłącznika zapomniałem od razu, jeżeli chodzi o barwę, mikrofon jest nie do porównania z Shurem, nie stały koło siebie.
Bałem się przegłosów przez to, że jest pojemnościowy, ale jest również kierunkowy i świetnie zrobiony, to również nie było problemem.
Dodatkowo super jakość. Jestem bardzo zadowolony. Wokal mam raczej jasny, używam szeroko od głębokiego basu do wysokiego tenora
właściwości
dźwięk
wykończenie
0
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

Doskonały
Dominik Żulicki 26.07.2024
W pełni uzasadnione jest twierdzenie, że Ten mikrofon zadowoli nawet najbardziej wybrednych i wymagających wokalistów. Jest to sprzęt dedykowany moim zdaniem do jasnej barwy, jednak doskonale sprawdzi się jako uniwersalny. Perfekcyjny na koncerty. Cudownie podkreśla wszelkie atuty wokalu, doskonale wyważony i wygodny, prezentuje się perfekcyjnie. Jako wokalista i gitarzysta szukam sprzętu z najwyższej półki, używałem wcześniej kilku Shurow i Behringerow, jednak mogą się schować przy tym mikrofonie. Wart swej ceny. Gwarantuje swobodę śpiewania. Sprawdza się na dużych jak i małych scenach. Polecam wszystkim gorąco.
właściwości
dźwięk
wykończenie
0
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

M
Zadowolony
Marcinekjazz 10.04.2019
Mikrofon dla wokalistki, bardzo dobrze oddaje jej delikatny głos, równie dobrze przy mocniejszych utworach. Bardzo dobra jakość wykonania produktu.
Mikrofon mimo zasilania phantom nie powoduje sprzężeń na scenie.
właściwości
dźwięk
wykończenie
0
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

google translate gb
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
PA
An exceptional live vocal mic. Just the best.
Peter A. 333 23.03.2015
Some years ago, I bought a KMS104 (cardioid), and was immediately impressed with the sheer detail and delicacy of the sound I was able to get. I chose cardioid, since most other vocal mics I had were cardioid, and I wanted to avoid the "rear lobe" that some super/hyper-cardioid mics exhibit. Anyway, I was pleased with the 104 but have found that I sometimes struggle to get wedge monitoring loud enough when using it.

I decided to try the KMS105 as an experiment really, on the basis that it was going to be as good as the 104, but would hopefully be better from a feedback point of view. I was right! The 105 IS a much better betif you're using wedges rather than IEMs. The sound is still wonderfully crisp, but with a rich body as well, just like the 104, but I find I can get all the level I need from monitoring, even on "loud" stages. There is a rear pickup lobe, but to be honest it's not noticeable, and certainly have never been an issue.

It is now my best mic, and goes out on every gig where there is a decent vocalist. I plan to sell the 104 and get another 105, because for me, it's just that bit more useable.
właściwości
dźwięk
wykończenie
5
1
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

Youtube na ten temat