Dzięki naszym plikom cookie chcielibyśmy zaoferować najlepsze możliwe doświadczenia zakupowe wraz ze wszystkim, co się z tym wiąże. Obejmuje to na przykład odpowiednie oferty, spersonalizowane reklamy i zapamiętywanie preferencji. Jeśli Ci to odpowiada, po prostu udziel zgody na używanie plików cookie do preferencji, statystyk i marketingu, klikając „W porządku!” (pokaż wszystko) Zgodę można wycofać w dowolnym momencie za pośrednictwem ustawień plików cookie (here)
Informacja: Aby opinie na temat sprzętu umieszczane na naszej stronie pochodziły jedynie od osób mających styczność z danym artykułem, umożliwiamy wystawianie ocen jedynie naszym klientom.
Opinie można wystawiać po zalogowaniu się w centrum klienta, używając opcji "wystaw opinię".
Nice condenser microphone with a favourable eq curve for vocal singing. Better than 2200. Made in China. Has a real transformer and sound gets better after 15 min or so. Is heavy but feels good. Has all the polar patterns and pads. Have recorded a few vocals and satisfied with the sound. Needs a good preamp as output loudness is low. Also the plastic suspension is a downside because it is fiddly and may not grip the microphone well. Pop filter is difficult to insert and remove. The microphone xlr cable needs to be inserted before the microphone is fixed to the suspender. No box.
i like the sound quality of the mic in recording vocal and to be honest i never usd for instrument but im sure will give good result with good price range
Disclaimer: I'm not a microphone expert, and this is my first experience with a large-diaphragm condenser.
I use two of these as drum overheads.
I tried the Glynn Johns method, and the cymbal sound was clear and authentic.
The included shock mount doesn't seem very sturdy; I don't trust it.
Certainly, one can't use it to hang the mic upside down.
Aside from that, the microphone is excellent.