Dzięki naszym plikom cookie chcielibyśmy zaoferować najlepsze możliwe doświadczenia zakupowe wraz ze wszystkim, co się z tym wiąże. Obejmuje to na przykład odpowiednie oferty, spersonalizowane reklamy i zapamiętywanie preferencji. Jeśli Ci to odpowiada, po prostu udziel zgody na używanie plików cookie do preferencji, statystyk i marketingu, klikając „W porządku!” (pokaż wszystko) Zgodę można wycofać w dowolnym momencie za pośrednictwem ustawień plików cookie (here)
Informacja: Aby opinie na temat sprzętu umieszczane na naszej stronie pochodziły jedynie od osób mających styczność z danym artykułem, umożliwiamy wystawianie ocen jedynie naszym klientom.
Opinie można wystawiać po zalogowaniu się w centrum klienta, używając opcji "wystaw opinię".
The Sonarworks SoundID VoiceAI plugin is amazing solution for anyone whom may already be involved in music production or is seeking to get into music production without the hefty price tag associated with hiring 3rd party talent just to experiment with ideas which may otherwise be cost prohibitive.
Over 20 professional vocal models are available with the option to pay as you go or acquire a perpetual license with unlimited offline use. This is an amazing tool which can be used for both hobby or professional purposes.
I acquired the perpetual license to have more flexability and save some coins. The voices are high quality and come in a variety of keys. There is more than enough models to get you started with more to be added over time.
The reason I gave it 4 stars and not 5 is because I had to troubleshoot an issue with the plugin which prevents a successful offline conversion if I don't manually change the Windows CPU affinity assigned to the DAW so that there is enough CPU resources to handle the plugin.
In other words, the plugin was not able to handle multi-threading properly by default so I had to manually change it in the "Details" tab within the Windows "Task Manager" for the offline conversion to work successfully. ( This only applies to the perpetual license version )
Took me a good hour or so to figure that out ... : P