Do treści strony
seventy years logo
Thomann świętuje rocznicę! Dziękujemy za współpracę! Odkryj nasze oferty rocznicowe już teraz. Do ofert

Steinberg UR22C

291

2-kanałowy interfejs audio USB 3.0 z możliwością podłączenia iPada

  • 32-bitowy integer / 192 kHz
  • 2 przedwzmacniacze mikrofonowe D-PRE klasy A z zasilaniem fantomowym +48 V
  • Bezlatencyjny monitoring obsługiwany przez DSP z dodatkami takimi jak REV-X Reverb, Channel Strip i Guitar Amp Classics – również jako wtyczki VST 3, AAX i AU
  • Kontrola miksowania monitora
  • Przełącznik mono
  • 2 wejścia mikrofonowe / liniowe typu combo: XLR / wtyczka jack 6,3 mm – przełącznik Hi-Z na wejściu 2 dla gitary elektrycznej
  • 2 wyjścia liniowe: wtyczka jack 6,3 mm
  • Wejście i wyjście MIDI
  • Wyjście słuchawkowe stereo: wtyczka jack 6,3 mm
  • Zasilanie USB 3.0 (opcjonalny zasilacz sieciowy wymagany dla USB 2.0)
  • Solidna obudowa z metalu
  • Wymiary (sz. x wy. x gł.): 159 x 47 x 159 mm
  • Waga: 1 kg
  • W zestawie Cubase AI, aplikacja Cubasis LE DAW na iPada (wersje do pobrania) oraz Steinberg Plus
Produkt dostępny od Październik 2019
Numer artykułu 475247
Jednostka sprzedaży 1 szt.
Recording / Playback Channels 2x2
Number of Mic Inputs 2
Number of Line Inputs 2
Instrument Inputs 1
Number of Line Outs 2
Headphone Outs 1
Phantom power Yes
Number of S/PDIF Connectors 0
Number of ADAT Connectors 0
Numer of AES/EBU Connectors 0
Number of MADI Connectors 0
Ethernet 0
Other Connectors USB
MIDI interface Yes
Word Clock No
Max. sample rate (kHz) 192 kHz
Max. resolution in bit 32 bit
USB Bus-Powered Yes
Incl. power supply No
USB Version 3.0
Width in mm 159 mm
Depth in mm 159 mm
Height in mm 47 mm
Connection Format USB port Type C, Micro B
Included in delivery Cubase AI and Cubasis LE DAW-App for iPad
Zero latency monitoring 1
Pokaż więcej
769 zł
Zawiera podatek VAT, nie zawiera kosztów wysyłki 49 zł
Dostępny w magazynie
Dostępny w magazynie

Produkt jest dostępny w magazynie.

Informacje dotyczące wysyłki
Szacowana dostawa pomiędzy Środa, 6.11. a Czwartek, 7.11.
1

291 Oceny klientów

4.7 / 5

Aby wystawić opinię, należy się zalogować.

Informacja: Aby opinie na temat sprzętu umieszczane na naszej stronie pochodziły jedynie od osób mających styczność z danym artykułem, umożliwiamy wystawianie ocen jedynie naszym klientom.

Opinie można wystawiać po zalogowaniu się w centrum klienta, używając opcji "wystaw opinię".

obsługa

właściwości

dźwięk

wykończenie

171 Opinie

TT
Jeszcze do końca nie wiem
Tommy Tommy 01.04.2020
Na pierwszy rzut oka porządny sprzęt.
Plusem jest solidna obudowa, jak na Steinberga przystało oraz DSP, które są w zestawie.
Ja zawiodłem się trochę na preampie, który jest po prostu stosunkowo cichy. Przy użyciu mikrofonu Sure SM57 (który też jest cichy, lub innymi słowy wymaga dużo gainu) nie jestem w stanie nagrać cichych partii na gitarze akustycznej. Po prostu pojawiają się bardzo mocno słyszalne szumy. Wierzę i mam nadzieję, że pomoże tu preamp liniowy (mikrofonowy), który będę musiał dokupić osobno.

W pozostałych elementach interfejs jest porządny. Jednak jeśli docelowo rozwiązanie z dodatkowym preampem nie pomoże to będę musiał zmienić ten interfejs.
wykończenie
właściwości
obsługa
dźwięk
0
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

A
Super
Aptek 20.01.2021
Kapitalne do domowego nagrywania.
wykończenie
właściwości
obsługa
dźwięk
0
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

f
Fine
fasolification 31.07.2024
Jako domowy interfejs jest ok, ma wszystko, co potrzeba. Plus za Clubase LE w zestawie, jako starter jest super. Ma trochę szumów własnych, ale poza tym, jest godny polecenia :)
wykończenie
właściwości
obsługa
dźwięk
0
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

google translate gb
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
n
Solid purchase I’d say
nmdias 18.01.2020
It’s a solid purchase overall.

Use:
- I use it mostly to drive my HS5 Monitors, and to record vocals.

Pros:
- I like that I can use it without powering my Mac.
- I like the future proof USB-C connection on the back.
- Hardware DSP for Reverb (Rev-X), Compressor and Equalizer

Cons:
- I wasn’t pleased to find that there isn’t a power button on the back, but the switch between the 5V USB external power and the USB-C connection will indirectly act as a power switch, as I only use the USB-C connection.

- I don’t like the USB-c input connector. It has a very small depth, so when you connect the USB-c cable, it sticks out too much and as a result it wobbles a lot and doesn’t feel like a stable connection at all.

- I don’t like the inputs on the front. It doesn’t make sense, but most USB interfaces seem to think it’s a good idea. If you have this on a desk with your computer, you’ll have your cables over the desk. I would usually disconnect my cables from the instruments and not the interface. So, these interfaces will always have bad cable management.

- The D-PRE pre-amps seem to be the most noisy pre-amps you can get, out of the most popular interfaces out there. This is fact, not opinion. It’s an observable, verifiable fact. However, it probably won’t matter for 99% of people purchasing this. You’ll get noise at around -120 decibels, compared to -126/-127 from competing products like behringer and focusrite. So, like I said, it probably won’t matter anyway.

- I don’t like the disposition of the input gain knobs. One is on the left of the first input, and the other is on the right of the second input. But like I said, inputs should be on the back, in my opinion. The front is where the controls should be.

- At this price point, I would have liked to see a line input on the back

Some final notes:

- The Behringer UMC204HD would be my first choice considering the crazy price diference. I only picked this one because I wanted the hardware DSP that it provides.
wykończenie
właściwości
obsługa
dźwięk
27
3
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

Youtube na ten temat