Dzięki naszym plikom cookie chcielibyśmy zaoferować najlepsze możliwe doświadczenia zakupowe wraz ze wszystkim, co się z tym wiąże. Obejmuje to na przykład odpowiednie oferty, spersonalizowane reklamy i zapamiętywanie preferencji. Jeśli Ci to odpowiada, po prostu udziel zgody na używanie plików cookie do preferencji, statystyk i marketingu, klikając „W porządku!” (pokaż wszystko) Zgodę można wycofać w dowolnym momencie za pośrednictwem ustawień plików cookie (here)
Informacja: Aby opinie na temat sprzętu umieszczane na naszej stronie pochodziły jedynie od osób mających styczność z danym artykułem, umożliwiamy wystawianie ocen jedynie naszym klientom.
Opinie można wystawiać po zalogowaniu się w centrum klienta, używając opcji "wystaw opinię".
I was always struggling trying to get a basic stage light setup for live gigs going with some auld P56 can's and Studio par leds. I was struggling to make a choice as there are so many LED based Fresnels out there. I now have two 650 and they never fail to illuminate a stage even if there is a projector screens right behind the musician. I use them in conference, live sound and photo sessions and they are just always doing their job. Havent had one bulb blow so far. I use them together with MANFROTTO 1004BAC 124-366CM that can bring them to almost 4m height. The stands are the perfect match, sturdy and easy on the bulbs with they air buffer. I use STAIRVILLE NS 2003 SINGLE DIMMER RESIST to dimm them. I Can not recommend those Stairville dimmers to much. I can recommend to buy LEE COLOUR FILTER 201 F.C.T. BLUE with them to turn them into daylight.
What also makes them work so great is that they are easy on the eye for the performer. I always cod negative comments from blinding LED lights.
They look just cool on stage and simply just work. Much lighter and more compact then cheaper options. More easy on the eye than LED's