Do treści strony

Austrian Audio OC818 Black Dual Set Plus

5

Stereo Set Dual Output Condenser Large Diaphragm Microphone

  • Switchable polar pattern: omnidirectional, cardioid, supercardioid, figure-eight
  • 255 Intermediate stages per app
  • Freely configurable polar pattern via PolarDesigner plug-in for Win & Mac
  • Real time access to polar pattern via optional OCR8 Bluetooth dongle (Art. 467336) and PolarPilot App for Android & iOS
  • Handmade CKR12 ceramic capsule based on the CK12 capsule
  • Frequency range: 20 Hz - 20 kHz
  • Sensitivity: 13 mV/Pa
  • Output impedance: 2 x 275Ohm (balanced)
  • input impedance: 1kOhm
  • Max. SPL: 148 dB, 158 dB (with pad)
  • Inherent-noise: 9dB SPL(A)
  • Signal-to-noise ratio: >84 dB
  • Requires 48V phantom power
  • Low cut filter: 40Hz
  • 80Hz & 160Hz
  • Pad: -10dB & -20dB
  • Incl. 2 elastic holders, 2 mini XLR adapters, 2 microphone clamps, 2 windscreens, transport case and adjustable stereo bar
  • Handmade in Vienna
  • Dimensions (OC818 microphone): 157 x 63 x 35 mm
  • Weight (OC818 microphone): 360g
Produkt dostępny od Listopad 2023
Numer artykułu 578721
Jednostka sprzedaży 1 szt.
Tube No
Switchable Polar Pattern Yes
Omnidirectional Yes
Cardioid Yes
Figure-8 Yes
Low Cut Yes
Pad Yes
shockmount included Yes
USB Microphone No
8 799 zł
darmowa wysyłka, zawiera podatek VAT.
Dostępny w magazynie
Dostępny w magazynie

Produkt jest dostępny w magazynie.

Informacje dotyczące wysyłki
1

5 Oceny klientów

4.6 / 5

Aby wystawić opinię, należy się zalogować.

Informacja: Aby opinie na temat sprzętu umieszczane na naszej stronie pochodziły jedynie od osób mających styczność z danym artykułem, umożliwiamy wystawianie ocen jedynie naszym klientom.

Opinie można wystawiać po zalogowaniu się w centrum klienta, używając opcji "wystaw opinię".

właściwości

dźwięk

wykończenie

4 Opinie

FR
Bardzo dobre mikrofony, ale denerwujące uchwyty elastyczne
Fisdur Rec 01.10.2024
1. Jestem dość zadowolony z zestawu OC818 Black Dual Set Plus. Mikrofony działają prawidłowo, brzmieniowo dość podobne do klasyków AKG C-414 (a to przecież bardzo dobra rekomendacja, nieprawdaż?).

2. Możliwość wysyłania sygnału z tylnych części kapsuł osobnymi kablami jest absolutnie genialna!!! Za to należą się producentowi wielkie brawa!!!

3. Zdecydowanie jednak wolę elektroniczne przełączniki charakterystyk kierunkowych, a także tłumików oraz filtrów (tak, jak ma to miejsce w C-414). Zwykłe, mechaniczne przełączniki w OC818 są bardzo niewygodne, a w ciemnym oświetleniu trudno zobaczyć opisy na korpusach mikrofonów OC818 black - duży minus za to.

4. Największe zastrzeżenia mam do uchwytów elastycznych. Owszem, dość skutecznie spełniają swoje zadanie, ale ze względu na kształt mikrofonów NIE MA MOŻLIWOŚCI ZMIENIANIA POZYCJI MIKROFONÓW WEWNĄTRZ UCHWYTÓW ELASTYCZNYCH (jak ma to miejsce w zdecydowanej większości wielkomembranowych mikrofonów pojemnościowych innych producentów). To naprawdę denerwujące i bardzo utrudnia (i wydłuża) pracę przy mikrofonowaniu różnych źródeł dźwięku.

Plusy:
- jakość dźwięku;

- dobre, precyzyjne, ładnie wyważone brzmienie;

- osobne, niezależne wyprowadzenie sygnału z tylnej części kapsuły (GENIALNE!!!);

- niski poziom szumów własnych;

Minusy:
- mechaniczne, niewygodne przełączniki charakterystyk kierunkowych, a także tłumików oraz filtrów;

- opisy do wyżej wymienionych przełączników kiepsko widoczne;

- OKROPNE UCHWYTY ELASTYCZNE!!! Posiadam wiele różnych mikrofonów pojemnościowych (AKG, Audio-Technica, Neumann, Rode) i z całą stanowczością stwierdzam, że uchwyty elastyczne Austrian Audio są zdecydowanie najgorsze, z jakimi kiedykolwiek pracowałem. Są naprawdę niewygodne i bardzo skutecznie utrudniają pracę, choć oczywiście w pełni spełniają funkcję tłumienia przenoszenia drgań - tu nie mogę narzekać. Rzecz w tym, że są to dwie różne rzeczy: osobnym zagadnieniem jest tłumienie drgań (tu nie mam zastrzeżeń) natomiast osobną rzeczą jest wygoda użytkowania - pod tym względem te uchwyty są naprawdę okropne...

- walizka mogłaby być nieco mniejsza: podobne funkcjonalnie zestawy mikrofonowe innych producentów mieszczą się w dużo mniejszych walizkach, a podczas transportu mikrofonów na sesje nagraniowe w różnych (czasem odległych) miejscach - oszczędność gabarytów jest niewątpliwie cenną zaletą...

Podsumowując:
- mikrofony - znakomite;
- osobne wyprowadzenie sygnału z tylnej części kapsuł - REWELACJA!!!
- przełączniki - niewygodne, opisy kiepsko widoczne;
- uchwyty elastyczne - najgorsze jakie widziałem;
- walizka - zbyt duża.
właściwości
dźwięk
wykończenie
0
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

google translate de
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
AP
Wie MKH 800 twin und C414 nur besser
A. P. 03.12.2023
Das Mikrofon klingt ziemlich neutral mit einer leichten (angenehmen) Färbung.
Der Seitenfrequenzgang ist leider nicht sehr linear selbst bei der Richtcharakteristik Acht, aber welches Mikrofon ist das schon...

Die Möglichkeit beide Kapseln des OC818 gleichzeitig aufzunehmen ist ziemlich mächtig.
Das einzige andere Mikrofon welches das kann ist das Sennheiser MKH 800 twin was dreimal so viel kostet.
Es ermöglicht die Richtcharakteristik im Nachhinein FREQUENZABHÄNGIG zu verändern.
So kann das Hauptsystem noch nach der Aufnahme an Probleme der Räumlichkeit angepasst werden oder verhindert werden dass (z.B.) tiefe Töne in der Klavierstütze weiter vorne sind als hohe Töne.

Das OC818 ist also ein mächtiges Instrument für einen unglaublichen Preis.
Ich werde es bei jeder Aufnahme verwenden.
właściwości
dźwięk
wykończenie
3
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

google translate es
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
P
Hype
Preto 26.06.2024
Un poco decepcionado, sonido algo estridente y demasiado complicado de configurar a través del plugin, demasiadas opciones. Ahora bien, tiene cosas buenas y la opción de eliminar el efecto de proximidad digitalmente es brutal, me pareció lo mejor.
Prefiero el AKG414 XLS.
właściwości
dźwięk
wykończenie
0
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie