Dzięki naszym plikom cookie chcielibyśmy zaoferować najlepsze możliwe doświadczenia zakupowe wraz ze wszystkim, co się z tym wiąże. Obejmuje to na przykład odpowiednie oferty, spersonalizowane reklamy i zapamiętywanie preferencji. Jeśli Ci to odpowiada, po prostu udziel zgody na używanie plików cookie do preferencji, statystyk i marketingu, klikając „W porządku!” (pokaż wszystko) Zgodę można wycofać w dowolnym momencie za pośrednictwem ustawień plików cookie (here)
Zawiera podatek VAT, nie zawiera kosztów wysyłki 49 zł
Produkt będzie dostępny w ciągu kilku miesięcy
Produkt będzie dostępny w ciągu kilku miesięcy
Ten artykuł został wyprzedany i jest zamówiony ponownie u dostawcy. Niestety dostawca nie jest w stanie zagwarantować terminu dostawy w czasie najbliższych trzech miesięcy. Zalecamy wybór alternatywnego produktu z naszego sklepu.
Informacja: Aby opinie na temat sprzętu umieszczane na naszej stronie pochodziły jedynie od osób mających styczność z danym artykułem, umożliwiamy wystawianie ocen jedynie naszym klientom.
Opinie można wystawiać po zalogowaniu się w centrum klienta, używając opcji "wystaw opinię".
I own a 95' Gibson Les Paul Classic with a ABR-1 style bridge. The old one was overused and corroded, so I ordered this part and fits right in. The price quality of is good and the price is decent.
My problem is that I have some intonation problems and will have a try a TonePros AVR2 to try to fix that.
I would really like if Gibson would make a "modern" version of this bridge type, and take care of some of the deficiencies in the original design.
I have used this on a Gibson SG standard after the original tune-o-matic got worn out and made tuning difficult so a luthier recommended me to replace it due to possible previous corrosion during shipping and depositing.
I later found out I have very sweaty hands and therefore the saddles got corroded and rendered the guitar impossible to tune on the ABR-1 as well.
It was an restoration when i first placed on my guitar, but i later found out that the bridge size was inappropriate for my guitar. It was smaller and the saddles had a much shorter range for tuning. I worked my way with it a couple of years until it got corroded beyond any hope of tuning and changed it for a Tone Pro's.
Overall it wasn't an improvement to the first one and didn't help too much with fine-tuning but overall it did it's job.
I recommend anyone who wants to change the bridge on a Gibson to carefully measure what they have and find something with the same specs as websites were very vague on such details when I got it.
Da will man für seine Gibson natürlich ein Originalteil haben, und hat damit leider ein qualitativ eher minderwertiges in der Hand. Die Böckchen der Brücke lassen sich zum Teil nur mit Gewalt in manche Positionen, z.B. ganz bis zum Ende - verstellen, dabei hebt sich dann auch noch die Einstellschraube leicht aus ihrer Position. Was die Firma Gibson unter Qualität und Präzision versteht, ist mir manchmal schleierhaft. Da sind die Kopien mancher Teile qualitativ besser als das Original
Le chevalet ABR1 avec fil de rétention des pontets n'est pas le meilleur design sur le marché mais c'est bien de pouvoir remplacer à l'identique celui d'une Gibson qui a bien vécu. Il est livré avec les pontets pré-réglés ce qui fait gagner du temps à l'installation.