Do treści strony
seventy years logo
Thomann świętuje rocznicę! Dziękujemy za współpracę! Odkryj nasze oferty rocznicowe już teraz. Do ofert

Behringer Edge

112

Półmodularny syntezator perkusyjny

  • Analogowa ścieżka sygnału
  • 2 oscylatory (impulsowy, trójkątny), synchronizacja, FM, generator szumu (biały, różowy), filtr 24 dB (przełączany między dolnoprzepustowym i górnoprzepustowym) oraz VCA
  • Podwójny sekwencer krokowy z 8 krokami - do 10 000 BPM
  • Opcja Polychain dla maksymalnie 16 głosów
  • Patch-Matrix z 15 wejściami i 10 wyjściami
  • 44 kontrolery do sterowania wszystkimi ważnymi parametrami w czasie rzeczywistym
  • Konstrukcja: desktop
  • Wymiary (sz. x wy. x gł.): 321 x 164 x 45 mm
  • Waga: 1,4 kg

Łącza:

  • Wyjście liniowe / słuchawkowe kombi: wtyczka minijack 3,5 mm
  • MIDI In / Out / Thru
  • USB
  • Wejście na zasilacz zewnętrzny 12 V
Produkt dostępny od Maj 2023
Numer artykułu 530337
Jednostka sprzedaży 1 szt.
Design Desktop
Polyphony 1
Sound Generation Analogue
MIDI interface 1x In, 1x Out, 1x Thru
Storage Medium None
USB-port Yes
Effects No
Arpeggiator No
Number of Analog Outputs 1
Digital Output No
Display No
Optional Expansions None
Special Features N/A
Pokaż więcej
745 zł
Zawiera podatek VAT, nie zawiera kosztów wysyłki 49 zł
Dostępny w magazynie
Dostępny w magazynie

Produkt jest dostępny w magazynie.

Informacje dotyczące wysyłki
Szacowana dostawa pomiędzy Środa, 6.11. a Czwartek, 7.11.
1

112 Oceny klientów

4.7 / 5

Aby wystawić opinię, należy się zalogować.

Informacja: Aby opinie na temat sprzętu umieszczane na naszej stronie pochodziły jedynie od osób mających styczność z danym artykułem, umożliwiamy wystawianie ocen jedynie naszym klientom.

Opinie można wystawiać po zalogowaniu się w centrum klienta, używając opcji "wystaw opinię".

obsługa

właściwości

dźwięk

wykończenie

84 Opinie

P
Zwycięzca w relacji jakość/cena
Piked 28.07.2023
Sprzęt solidny, dobrze wykonany z wieloma ukrytymi opcjami, które odkryjesz w instrukcji. Kontynuacja serii zapoczątkowanej przez Crave'a spełnia swoje zadania znakomicie. Wyjmujesz z kartonu i grasz: prosty, porządnie zrobiony i tani.
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
0
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

V
Stunning and practical
VKey 10.10.2024
Very easy to learn, good, fast and fat on sound. Compact, but user friendly. Recommend.
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
0
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

google translate gb
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
6G
I got G.A.S.
606 Generation 30.07.2023
If you know the other product... you'll get [understand] this machine! The bright purple of the Edge will dazzle you at first, but all round it is solid and weighty, as in heavy and in the sound that it makes. I have the [m**g] and use them together! I think they work well and compliment each other! If your looking for something a little different, this could be it and at a reasonable price. Having Midi I/O and a USB port are a good addition to the device, for firmware updates and other settings via the Synth Tribe tool. Add a Crave and Spice up your life... what you waiting for
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
8
1
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

google translate gb
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
s
It's a blast
synthetic_girl 07.03.2024
Having spent about two months with it and countless hours of acid and noise techno jamming, this synth is an absolute blast for live performances, including some live patching, transitioning from one soundscape to another and altering the sequence on the fly, for long uninterrupted jams.

The build quality is really well for the price (I expected it to be lower tbh), very nice knobs with enough resistance to not bump some of the very sensitive controls by accident.
There's a few things that are missing imo (they are missing on the original as well) like a reset signal input for the sequencer (and MIDI reset), an LFO (for using a square wave to ratchet the envelopes for example) and maybe a CV mixer/attenuator like the Crave has one but one may say it's those limitations that make it what it is.

Combined with a delay and chorus effect and some live EQ tweaking, one can create truely massive bass lines and hard crunchy noise techno beats and the VCOs go deep enough really get into the meat. Using a 2nd Sequencer to control VCO1 independently from the internal sequencer let's you layer some melodic modulation on top of a punchy percussion sequence, making this even more interesting.
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
3
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

Youtube na ten temat