Dzięki naszym plikom cookie chcielibyśmy zaoferować najlepsze możliwe doświadczenia zakupowe wraz ze wszystkim, co się z tym wiąże. Obejmuje to na przykład odpowiednie oferty, spersonalizowane reklamy i zapamiętywanie preferencji. Jeśli Ci to odpowiada, po prostu udziel zgody na używanie plików cookie do preferencji, statystyk i marketingu, klikając „W porządku!” (pokaż wszystko) Zgodę można wycofać w dowolnym momencie za pośrednictwem ustawień plików cookie (here)
2-kanałowy interfejs audio USB 3.0 z możliwością podłączenia iPada
32-bitowy integer / 192 kHz
2 przedwzmacniacze mikrofonowe D-PRE klasy A z zasilaniem fantomowym +48 V
Bezlatencyjny monitoring obsługiwany przez DSP z dodatkami takimi jak REV-X Reverb, Channel Strip i Guitar Amp Classics – również jako wtyczki VST 3, AAX i AU
Kontrola miksowania monitora
Przełącznik mono
2 wejścia mikrofonowe / liniowe typu combo: XLR / wtyczka jack 6,3 mm – przełącznik Hi-Z na wejściu 2 dla gitary elektrycznej
2 wyjścia liniowe: wtyczka jack 6,3 mm
Wejście i wyjście MIDI
Wyjście słuchawkowe stereo: wtyczka jack 6,3 mm
Zasilanie USB 3.0 (opcjonalny zasilacz sieciowy wymagany dla USB 2.0)
Solidna obudowa z metalu
Wymiary (sz. x wy. x gł.): 159 x 47 x 159 mm
Waga: 1 kg
W zestawie Cubase AI, aplikacja Cubasis LE DAW na iPada (wersje do pobrania) oraz Steinberg Plus
Informacja: Aby opinie na temat sprzętu umieszczane na naszej stronie pochodziły jedynie od osób mających styczność z danym artykułem, umożliwiamy wystawianie ocen jedynie naszym klientom.
Opinie można wystawiać po zalogowaniu się w centrum klienta, używając opcji "wystaw opinię".
Na pierwszy rzut oka porządny sprzęt.
Plusem jest solidna obudowa, jak na Steinberga przystało oraz DSP, które są w zestawie.
Ja zawiodłem się trochę na preampie, który jest po prostu stosunkowo cichy. Przy użyciu mikrofonu Sure SM57 (który też jest cichy, lub innymi słowy wymaga dużo gainu) nie jestem w stanie nagrać cichych partii na gitarze akustycznej. Po prostu pojawiają się bardzo mocno słyszalne szumy. Wierzę i mam nadzieję, że pomoże tu preamp liniowy (mikrofonowy), który będę musiał dokupić osobno.
W pozostałych elementach interfejs jest porządny. Jednak jeśli docelowo rozwiązanie z dodatkowym preampem nie pomoże to będę musiał zmienić ten interfejs.
Na pierwszy rzut oka porządny sprzęt.
Plusem jest solidna obudowa, jak na Steinberga przystało oraz DSP, które są w zestawie.
Ja zawiodłem się trochę na preampie, który jest po prostu stosunkowo cichy. Przy użyciu mikrofonu Sure SM57 (który też jest cichy, lub innymi słowy wymaga dużo gainu) nie jestem w stanie nagrać cichych partii na gitarze akustycznej.
Na pierwszy rzut oka porządny sprzęt.
Plusem jest solidna obudowa, jak na Steinberga przystało oraz DSP, które są w zestawie.
Ja zawiodłem się trochę na preampie, który jest po prostu stosunkowo cichy. Przy użyciu mikrofonu Sure SM57 (który też jest cichy, lub innymi słowy wymaga dużo gainu) nie jestem w stanie nagrać cichych partii na gitarze akustycznej. Po prostu pojawiają się bardzo mocno słyszalne szumy. Wierzę i mam nadzieję, że pomoże tu preamp liniowy (mikrofonowy), który będę musiał dokupić osobno.
W pozostałych elementach interfejs jest porządny. Jednak jeśli docelowo rozwiązanie z dodatkowym preampem nie pomoże to będę musiał zmienić ten interfejs.
wykończenie
właściwości
obsługa
dźwięk
0
0
Zgłoś nadużycie
Zgłoś nadużycie
A
Super
Aptek 20.01.2021
Kapitalne do domowego nagrywania.
wykończenie
właściwości
obsługa
dźwięk
0
0
Zgłoś nadużycie
Zgłoś nadużycie
f
Fine
fasolification 31.07.2024
Jako domowy interfejs jest ok, ma wszystko, co potrzeba. Plus za Clubase LE w zestawie, jako starter jest super. Ma trochę szumów własnych, ale poza tym, jest godny polecenia :)
Use:
- I use it mostly to drive my HS5 Monitors, and to record vocals.
Pros:
- I like that I can use it without powering my Mac.
- I like the future proof USB-C connection on the back.
- Hardware DSP for Reverb (Rev-X), Compressor and Equalizer
Cons:
- I wasn’t pleased to find that there isn’t a power button on the back, but the switch between the 5V USB external power and the USB-C connection will indirectly act as a power switch, as I only use the USB-C connection.
- I don’t like the USB-c input connector. It has a very small depth, so when you connect the USB-c cable, it sticks out too much and as a result it wobbles a lot and doesn’t feel like a stable connection at all.
- I don’t like the inputs on the front. It doesn’t make sense, but most USB interfaces seem to think it’s a good idea. If you have this on a desk with your computer, you’ll have your cables over the desk. I would usually disconnect my cables from the instruments and not the interface. So, these interfaces will always have bad cable management.
- The D-PRE pre-amps seem to be the most noisy pre-amps you can get, out of the most popular interfaces out there. This is fact, not opinion. It’s an observable, verifiable fact. However, it probably won’t matter for 99% of people purchasing this. You’ll get noise at around -120 decibels, compared to -126/-127 from competing products like behringer and focusrite. So, like I said, it probably won’t matter anyway.
- I don’t like the disposition of the input gain knobs. One is on the left of the first input, and the other is on the right of the second input. But like I said, inputs should be on the back, in my opinion. The front is where the controls should be.
- At this price point, I would have liked to see a line input on the back
Some final notes:
- The Behringer UMC204HD would be my first choice considering the crazy price diference. I only picked this one because I wanted the hardware DSP that it provides.
It’s a solid purchase overall.
Use:
- I use it mostly to drive my HS5 Monitors, and to record vocals.
Pros:
- I like that I can use it without powering my Mac.
- I like the future proof USB-C connection on the back.
- Hardware DSP for Reverb (Rev-X), Compressor and Equalizer
Cons:
- I wasn’t pleased to find
It’s a solid purchase overall.
Use:
- I use it mostly to drive my HS5 Monitors, and to record vocals.
Pros:
- I like that I can use it without powering my Mac.
- I like the future proof USB-C connection on the back.
- Hardware DSP for Reverb (Rev-X), Compressor and Equalizer
Cons:
- I wasn’t pleased to find that there isn’t a power button on the back, but the switch between the 5V USB external power and the USB-C connection will indirectly act as a power switch, as I only use the USB-C connection.
- I don’t like the USB-c input connector. It has a very small depth, so when you connect the USB-c cable, it sticks out too much and as a result it wobbles a lot and doesn’t feel like a stable connection at all.
- I don’t like the inputs on the front. It doesn’t make sense, but most USB interfaces seem to think it’s a good idea. If you have this on a desk with your computer, you’ll have your cables over the desk. I would usually disconnect my cables from the instruments and not the interface. So, these interfaces will always have bad cable management.
- The D-PRE pre-amps seem to be the most noisy pre-amps you can get, out of the most popular interfaces out there. This is fact, not opinion. It’s an observable, verifiable fact. However, it probably won’t matter for 99% of people purchasing this. You’ll get noise at around -120 decibels, compared to -126/-127 from competing products like behringer and focusrite. So, like I said, it probably won’t matter anyway.
- I don’t like the disposition of the input gain knobs. One is on the left of the first input, and the other is on the right of the second input. But like I said, inputs should be on the back, in my opinion. The front is where the controls should be.
- At this price point, I would have liked to see a line input on the back
Some final notes:
- The Behringer UMC204HD would be my first choice considering the crazy price diference. I only picked this one because I wanted the hardware DSP that it provides.