Do treści strony

48-kanałowy cyfrowy mikser Full Stereo Rackmount

  • W pełni kompatybilny z konsolą i stageboxem Behringer X32 / Midas M32
  • 28 szyn: 16 x aux stereo, 8 x matryc stereo i 4 x main stereo
  • 8 przycisków i 4 dekodery do standardowego miksowania
  • Ekran multi-dotykowy 10,1'' z regulowanym kątem
  • 24 wzmacniaczy mikrofonowych Midas PRO
  • 3 porty AES50: 144 wejścia i wyjścia
  • Zintegrowany port USB interfejs audio / MIDI dla 48 kanałów audio
  • Rekoder / odtwarzacz live na dualną kartę SD z maks. 64 ścieżkami
  • Wewnętrzny moduł AoIP pozwala na rozszerzenie portów Ethernet o opcjonalne 64-kanałowe wejścia i wyjścia do sieci Dante i Waves SoundGrid
  • 16 procesorów efektów true stereo
  • 3 sloty plug-in do podłączenia gate, dynamics i EQ na każdy kanał
  • 40 kanałów wejściowych stereo, każdy z 5 zmiennymi slotami plug-in
  • Kanały wejściowe stereo-aux ze slotem FX-insert i parametrycznym 4-pasmowym korektorem
  • 8 grup mute i 8 DCA
  • 2 przyłącza Ethernetu ze zintegrowanym załącznikiem do sieciowego zdalnego sterowania i opcjonalnego AoIP za pośrednictwem Waves SoundGrid i Dante
  • Gniazdo rozszerzeniowe na tylnym panelu do podłączenia opcjonalnych kart 64-kanałowego interfejsu audio i rozszerzenia sieci
  • Interfejs StageConnect Host do wspólnego użycia do maks. 32 kanałów w obydwu kierunkach
  • 4 programowalne GPIO
  • Wejście i wyjście 5-pinowe MIDI
  • 4 wyjścia na słuchawki
  • Pilot DAW Remote Control kompatybilny z Mackie Control Universal (MCU) i ustawieniami wstępnymi Cubase, Ableton Live, Logic X, Nuendo, ProTools, Reaper, Studio One
  • Obróbka offline i sterowanie zdalne za pomocą WING-CoPilot
  • Oprogramowanie WING-Q i WING-Edit do zastowań desktopowych i mobilnych
  • Szyna montażowa 19" z 4 U
  • Wymiary (sz. x wy. x gł.): 486 x 183 x 326 mm
  • Waga: 9,4 kg
  • Produkt dostępny od Październik 2024
  • Numer artykułu 599928
  • Jednostka sprzedaży 1 szt.
  • User Interface Physical/remote
  • Number of faders 0
  • DSP Input channels 48
  • Mic Preamp 24
  • Physical outputs 8
  • Digital stagebox connection AES50
  • Hotspot No
  • Multitrack Record Yes
  • integratated Player/Rec via USB/SD stereo
  • 19" Rackmount Optional
  • DSP Output Channels 16
  • Busses 28
  • Mono-Line Input 8
  • Stereo-Line Input 0
  • Ethernet Ethernet
  • Soundcard interface USB-B
  • Recorder Format WAV
  • Scribble Strips Yes
  • RTA Yes
  • FX Processor 16
  • 31 Band EQ 16
  • Delay Input Yes
  • Delay Output Yes
  • Matrix 8
  • DCA/VCA Groups 8
  • Midi Connector Midi-Din
  • Sample rate 48 kHz
  • Monitor Apps Yes
  • Separate Personal Monitor system Optional
  • Expansion Card slots 1
  • Digital ADAT No
  • Digital SPDIF No
  • Digital AES3/ASESEB Yes
  • Digital MADI No
  • Digital Dante Optional
  • 110V capable Yes
  • Case Optional
  • Height 183 mm
  • Width 486 mm
  • Depth 326 mm
  • Weight 9,4 kg
6 099 zł
Ceny z podatkiem VAT
Dostępny w magazynie
Dostępny w magazynie

Produkt jest dostępny w magazynie.

Informacje dotyczące wysyłki
1

89 Oceny klientów

4.8 / 5

Aby wystawić opinię, należy się zalogować.

Informacja: Aby opinie na temat sprzętu umieszczane na naszej stronie pochodziły jedynie od osób mających styczność z danym artykułem, umożliwiamy wystawianie ocen jedynie naszym klientom.

Opinie można wystawiać po zalogowaniu się w centrum klienta, używając opcji "wystaw opinię".

obsługa

właściwości

dźwięk

wykończenie

59 Opinie

MJ
MR JaREK 25.02.2025
Produkt staje się podstawowym dla każdego dzwiękowca. Obsługuję 30 osobową orkiestrę, 6 osobowy zespół wokalny i mały chórek dziecięcy. Część kanałów (48 stereo) wykorzystuję stereo - klawisze, ovhds w perkusji, spokojnie mam 56 kanałów, Mega sprzę
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
1
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

k
MUST HAVE
k.dziwokii 18.03.2025
Po prostu sprzęt, który oferuje totalnie wzsystko dla zespołu, a nawet nagłośnienia. Polecam.
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
0
1
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

google translate gb
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
PL
Wing Rack - finally!
Pjotr L. 25.10.2024
As an avid X32 platform user, I have been waiting patiently, since the full size Wing came out, for Behringer to make a compact and a rack version. My X32 rack is now 9 years old and (though, still unbeatable for the price) gets outdated and power supply issues take time to repair. 2 days ago I got a shipment and, man, what a great machine it is. I will not moan about the smaller size of outputs, as there are multiple ways to solve this problem. 24 combo jack/XLR outputs with Midas blue box preamps for this price - it is insane bang for the buck. Not saying anything about the built in effects and routing power with the new firmware update. I will definitely update my review after some months of live usage, but now I am more than happy with what I got
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
33
3
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

google translate gb
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
F
Absolutely wonderful mixer
FrequentThomannShopper 17.07.2025
I bought this mixer because I needed more inputs—I've got a lot of stereo gear that I want to keep permanently connected without constantly plugging and unplugging. I initially considered the Wing Compact, but a) I don’t have the desk space for it, and b) I plan to use this mixer for live gigs in a rack case, so the rack version just made more sense. Even when used on a desk, it has a much smaller footprint.

The full-sized Wing was never really an option. It only has 8 onboard inputs, which means I would've needed to invest in additional expansion units just to get the input count I need. Plus, it’s physically too large for my setup.

The rack version’s compact size and its 24 combo XLR/TRS inputs already doubled what I had with my previous mixer. Still, 24 inputs weren’t quite enough for me, so I added an SD16 via the AES50 connection to expand further. With the SD units, those channels also show up in the DAW, which is a big plus.

I’m using this as an audio interface, and it provides 48 USB audio channels to the DAW. Just keep in mind that those 48 channels are all pre-fader (i.e., clean audio). If you want post-fader signals—say, with onboard effects—you'll have to use user routing, which is limited to 24 channels. That limitation surprised me. In case you'd want to have post-fader signals in the DAW, it’s worth being aware of this constraint.

I thought I’d miss having physical faders, but the touchscreen interface faders works surprisingly well. In the studio, I rarely adjust channel settings once they’re set—it's mostly about gain staging and maybe some EQ. Everything else happens in the DAW anyway.

The biggest downside is the lack of comprehensive manuals and documentation. You’ll end up relying heavily on YouTube and forums to figure things out.
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
1
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie