Do treści strony
compare-box

Black Lion Audio Auteur MKIII

4

2-Channel Preamplifier

  • Ideal for vocals, drums, guitar etc.
  • Mix of vintage sound and modern clarity
  • Line and instrument input via jack sockets on the front, individually switchable for each channel
  • IC-based input stage for modern transparent sound
  • Output stage with Cinemag transformer
  • Frequency range: 10 - 30,000 Hz
  • Gain: 0 - 62dB continuously adjustable
  • Switchable -10dB PAD
  • Switchable phase reversal
  • THD+N (@ +4dBu output): 0.0033% @ +10dBu gain; 0.0054% @ +24dBu gain, 0.027% @ +40dBu gain
  • 2 Microphone inputs: XLR, balanced
  • 2 Line/Hi-Z inputs: 6.3 mm jack
  • 2 Outputs: 6.3 mm jack, balanced
  • Headroom: 26 dB
  • Phantom power: +48 V
  • External 24VAC power supply
  • Design: 1U at half rack width
  • Mounted in standard 19-inch cases via attached rack ears
  • Dimensions (L x W x H): 24 x 18 x 5 cm
  • Weight: 1.9 kg
Produkt dostępny od Maj 2022
Numer artykułu 542983
Jednostka sprzedaży 1 szt.
Dostępny B-Stock od 1 659 zł
1 950 zł
darmowa wysyłka, zawiera podatek VAT.
Dostępny w magazynie
Wysyłka spodziewana do dnia Czwartek, 13.03.
1

4 Oceny klientów

4 / 5
Oceń artykuł

obsługa

właściwości

dźwięk

wykończenie

4 Opinie

Q
Bardzo, bardzo dobry preamp.
Quueza 15.10.2024
Mam kilka takich urządzeń. W dwóch zespołach robią za ostatni element przed oddaniem sygnału z gitary i basu do PA w systemach live. Wpięte pod mikrofon z kolumny gitarowej lub basowej oraz w linię basu. Sprawują się doskonale. Dźwięk nabiera szlachetności, niskie częstotliwości są ujarzmione, góra bardzo przyjemna, ładnie zaokrąglona. Próbowaliśmy w to miejsce wstawić inne przedwzmacniacze BLA i WA, których kilka mamy w studio. Ten był zdecydowanie najlepszy w tej aplikacji. Porównań dokonywaliśmy na konsolecie Midas M32 z jego przedwzmacniaczami i małym PA. Zaskakujące, ale najtańszy okazał się zdecydowanie najlepszy. Szczególnie przy gitarze basowej. Szukaliśmy brzmień do stoner rock/progresive. Gitary basowe bardzo agresywne, przesterowane w średnim i górnym paśmie oraz czyste, pełne potężne brzmienia do progresji. Mikrofony AKG D112 do kolumn basowych i SM57 do gitary oraz wyjścia DI ze wzmacniaczy. Świetnie utrzymana dynamika brzmień. Jednym słowem rewelacja. Oddanie realizatorowi koncertu takich sygnałów liniowych jak z tego preampu to jak pewna wygrana na loterii. Żadnej obróbki z jego strony. Tłumik w górę i gotowe. Jeżeli chodzi o zastosowania studyjne - tutaj nie mam pewności. To zupełnie inne środowisko. W studio zainstalowałem inne, droższe urządzenia, które oprócz kształtowania dźwięku mają jeszcze ukształtować brzmienie. Najczęściej lampowe, dodające dodatkowych smaczków. Gorąco polecam natomiast do aplikacji live, szczególnie przy korzystaniu z dobrodziejstw wszechobecnej elektroniki i wszelkich multiefektów, symulacji itp. Preampy są w stanie w dużej mierze przywrócić to, co odbiera obróbka cyfrowa. Minus - brak jakiejkolwiek sygnalizacji mocy sygnału oraz kontroli głośności wejścia. Trzeba tu opierać się na wskaźnikach na konsolecie oraz kontrolować siłę sygnału z DI. W przypadku mikrofonów problem jest trochę większy, bo żeby znaleźć sweet point pracy preampu trzeba dostosować głośność źródła lub użyć dodatkowych tłumików na wejściu. Pad pozwala na skokowe obniżenie mocy sygnału, ale w dalszym ciągu nie jest to wygoda pracy z pełną kontrolą na urządzeniu. No ale dzięki temu rozwiązaniu zyskujemy mały gabaryt i pewnie niższą cenę, czyli większa przystępność.
Reasumując - ogólna ocena to zasłużone 5 gwiazdek, ponieważ uważam, że najważniejszy jest efekt końcowy, nawet jeżeli trzeba w niego włożyć dodatkowe 2 godziny pracy. Przy zastosowaniach live jest to w zasadzie bez znaczenia. Raz ustawiam, zalewam betonem i wszystko gra. W studio niestety nie jest to takie oczywiste. Gorąco polecam.
Mam kilka takich urządzeń. W dwóch zespołach robią za ostatni element przed oddaniem sygnału z gitary i basu do PA w systemach live. Wpięte pod mikrofon z kolumny gitarowej lub basowej oraz w linię basu. Sprawują się doskonale. Dźwięk nabiera szlachetności, niskie częstotliwości są ujarzmione, góra bardzo przyjemna, ładnie zaokrąglona. Próbowaliśmy w to miejsce
Mam kilka takich urządzeń. W dwóch zespołach robią za ostatni element przed oddaniem sygnału z gitary i basu do PA w systemach live. Wpięte pod mikrofon z kolumny gitarowej lub basowej oraz w linię basu. Sprawują się doskonale. Dźwięk nabiera szlachetności, niskie częstotliwości są ujarzmione, góra bardzo przyjemna, ładnie zaokrąglona. Próbowaliśmy w to miejsce wstawić inne przedwzmacniacze BLA i WA, których kilka mamy w studio. Ten był zdecydowanie najlepszy w tej aplikacji. Porównań dokonywaliśmy na konsolecie Midas M32 z jego przedwzmacniaczami i małym PA. Zaskakujące, ale najtańszy okazał się zdecydowanie najlepszy. Szczególnie przy gitarze basowej. Szukaliśmy brzmień do stoner rock/progresive. Gitary basowe bardzo agresywne, przesterowane w średnim i górnym paśmie oraz czyste, pełne potężne brzmienia do progresji. Mikrofony AKG D112 do kolumn basowych i SM57 do gitary oraz wyjścia DI ze wzmacniaczy. Świetnie utrzymana dynamika brzmień. Jednym słowem rewelacja. Oddanie realizatorowi koncertu takich sygnałów liniowych jak z tego preampu to jak pewna wygrana na loterii. Żadnej obróbki z jego strony. Tłumik w górę i gotowe. Jeżeli chodzi o zastosowania studyjne - tutaj nie mam pewności. To zupełnie inne środowisko. W studio zainstalowałem inne, droższe urządzenia, które oprócz kształtowania dźwięku mają jeszcze ukształtować brzmienie. Najczęściej lampowe, dodające dodatkowych smaczków. Gorąco polecam natomiast do aplikacji live, szczególnie przy korzystaniu z dobrodziejstw wszechobecnej elektroniki i wszelkich multiefektów, symulacji itp. Preampy są w stanie w dużej mierze przywrócić to, co odbiera obróbka cyfrowa. Minus - brak jakiejkolwiek sygnalizacji mocy sygnału oraz kontroli głośności wejścia. Trzeba tu opierać się na wskaźnikach na konsolecie oraz kontrolować siłę sygnału z DI. W przypadku mikrofonów problem jest trochę większy, bo żeby znaleźć sweet point pracy preampu trzeba dostosować głośność źródła lub użyć dodatkowych tłumików na wejściu. Pad pozwala na skokowe obniżenie mocy sygnału, ale w dalszym ciągu nie jest to wygoda pracy z pełną kontrolą na urządzeniu. No ale dzięki temu rozwiązaniu zyskujemy mały gabaryt i pewnie niższą cenę, czyli większa przystępność.
Reasumując - ogólna ocena to zasłużone 5 gwiazdek, ponieważ uważam, że najważniejszy jest efekt końcowy, nawet jeżeli trzeba w niego włożyć dodatkowe 2 godziny pracy. Przy zastosowaniach live jest to w zasadzie bez znaczenia. Raz ustawiam, zalewam betonem i wszystko gra. W studio niestety nie jest to takie oczywiste. Gorąco polecam.
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
3
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

google translate ro
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
M
Great little preamp Świetny mały przedwzmacniacz
Mishoo 19.01.2023
Bought this one because I needed to augment my RME Babyface Pro clean preamps with something that has a bit more colour. Mission accomplished.

I used it to record bass guitar, electric guitar (both direct and through a cab ->microphone), and rock vocals. It imparts a nice vibe to a rock voice, the effect is note overdone. Of course you can drive it to the limit, but it has a wide range of usability. It can sound clean, with little gain, but driven harder starts to saturate in a nice way.

The unit itself is surprisingly heavy, but after looking at the picture of the insides, I realised it's jam-packed with discreet components and the output transformers. I like the rotation of the gain knobs, it's smooth and feels quality made.
Bought this one because I needed to augment my RME Babyface Pro clean preamps with something that has a bit more colour. Mission accomplished.

I used it to record bass guitar, electric guitar (both direct and through a cab ->microphone), and rock vocals. It imparts a nice vibe to a rock voice, the effect is note overdone. Of course you can drive it to the
Bought this one because I needed to augment my RME Babyface Pro clean preamps with something that has a bit more colour. Mission accomplished.

I used it to record bass guitar, electric guitar (both direct and through a cab ->microphone), and rock vocals. It imparts a nice vibe to a rock voice, the effect is note overdone. Of course you can drive it to the limit, but it has a wide range of usability. It can sound clean, with little gain, but driven harder starts to saturate in a nice way.

The unit itself is surprisingly heavy, but after looking at the picture of the insides, I realised it's jam-packed with discreet components and the output transformers. I like the rotation of the gain knobs, it's smooth and feels quality made.
Kupiłem ten, ponieważ musiałem wzbogacić moje czyste przedwzmacniacze RME Babyface Pro o coś, co ma nieco więcej kolorów. Misja wykonana. Używałem go do nagrywania gitary basowej, gitary elektrycznej (zarówno bezpośrednio, jak i przez kolumnę -> mikrofon) oraz wokali rockowych. Nadaje ładny klimat rockowemu głosowi, efekt jest nieco przesadzony. Można go oczywiście pociągnąć do granic możliwości, ale ma on szeroki zakres użyteczności. Może brzmieć czysto, z niewielkim wzmocnieniem, ale przy mocniejszym zwiększeniu zaczyna ładnie nasycać. Samo urządzenie jest zaskakująco ciężkie, ale po przyjrzeniu się zdjęciu wnętrza zdałem sobie sprawę, że jest wypełnione dyskretnymi komponentami i transformatorami wyjściowymi. Podoba mi się obrót pokręteł wzmocnienia, jest płynny i sprawia wrażenie wysokiej jakości.
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
4
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

google translate es
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
D
Buen previo de gama media.
DaSav 28.11.2024
Lo compré porque necesitaba 2 previos extra para mi RME UCX II.

La construcción y el embalaje son impecables. En cuanto al sonido, captando la misma fuente con los mismos micros, en comparación con los previos de la UCX II los de BLA son apreciablemente más ruidosos.
Todos los potenciometros, botones y switches se notan de mucha calidad.

Me hubiese gustado una ganancia por pasos, o al menos con alguna marca más para hacer recall y quizá hubiese estado bien tener corte de graves, pero bueno, tampoco es un drama.

A mi me gusta y me hace papel.
Lo compré porque necesitaba 2 previos extra para mi RME UCX II.

La construcción y el embalaje son impecables. En cuanto al sonido, captando la misma fuente con los mismos micros, en comparación con los previos de la UCX II los de BLA son apreciablemente más ruidosos.
Todos los potenciometros, botones y switches se notan de mucha calidad.

Me
Lo compré porque necesitaba 2 previos extra para mi RME UCX II.

La construcción y el embalaje son impecables. En cuanto al sonido, captando la misma fuente con los mismos micros, en comparación con los previos de la UCX II los de BLA son apreciablemente más ruidosos.
Todos los potenciometros, botones y switches se notan de mucha calidad.

Me hubiese gustado una ganancia por pasos, o al menos con alguna marca más para hacer recall y quizá hubiese estado bien tener corte de graves, pero bueno, tampoco es un drama.

A mi me gusta y me hace papel.
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
0
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

loading content
google translate cz
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
PM
Generátor šumu - zapomeňte na zesílení 32dB
Petr Melda 28.01.2025
Potřebuji předzesilovač pro pasivní piezo Schatten Design HFN Player passiv a současně mikrofon pro domácí nahrávání nebo pódium.
První kus nefungoval. Byl ulomený kabel napájecího zdroje. Po výměně všechno OK.
První dojem - bytelná kovová konstrukce, působí odolně.
Zesílení se nastavuje potenciometrem, který nemá stupnici. Použil jsem jakovýstup TC Elektronic Play Acoustic, který má nastavení úrovně v dB. Black Lion má silně nelineární průběh nastavení hlasitosti. Deklaruje rozsah 32dB pro nástrojový vstup. Při nastavení potenciometru na 15 hodin bylo zesílení někde mezi 12 až 14 dB. Už v této poloze byl šum vyšší, než když jsem signál zesílil jen v Play Acoustic. Při nastavení většího zesílení šum rychle narůstá. Na konci dráhy potenciometru je z Black Lion geneátor silného šumu- skokově se zvětší.
Podle mě to bude problém pro pasivní snímače i na pódiu. Pro nahrávání je zesilovač nepoužitelný. Mikrofonní vstup jsem už nezkoušel, bylo to pro mne zbytečné.
Potřebuji předzesilovač pro pasivní piezo Schatten Design HFN Player passiv a současně mikrofon pro domácí nahrávání nebo pódium.
První kus nefungoval. Byl ulomený kabel napájecího zdroje. Po výměně všechno OK.
První dojem - bytelná kovová konstrukce, působí odolně.
Zesílení se nastavuje potenciometrem, který nemá stupnici. Použil jsem jakovýstup TC
Potřebuji předzesilovač pro pasivní piezo Schatten Design HFN Player passiv a současně mikrofon pro domácí nahrávání nebo pódium.
První kus nefungoval. Byl ulomený kabel napájecího zdroje. Po výměně všechno OK.
První dojem - bytelná kovová konstrukce, působí odolně.
Zesílení se nastavuje potenciometrem, který nemá stupnici. Použil jsem jakovýstup TC Elektronic Play Acoustic, který má nastavení úrovně v dB. Black Lion má silně nelineární průběh nastavení hlasitosti. Deklaruje rozsah 32dB pro nástrojový vstup. Při nastavení potenciometru na 15 hodin bylo zesílení někde mezi 12 až 14 dB. Už v této poloze byl šum vyšší, než když jsem signál zesílil jen v Play Acoustic. Při nastavení většího zesílení šum rychle narůstá. Na konci dráhy potenciometru je z Black Lion geneátor silného šumu- skokově se zvětší.
Podle mě to bude problém pro pasivní snímače i na pódiu. Pro nahrávání je zesilovač nepoužitelný. Mikrofonní vstup jsem už nezkoušel, bylo to pro mne zbytečné.
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
0
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

loading content

Czy wiesz że?