Do treści strony

Ibanez ADMini Delay Pedal

59

Effects Unit for Electric Guitar

  • Analogue Delay
  • True bypass
  • Delay time: 20 - 600 ms
  • Controls for Delay Time, Repeat and Blend
  • Dimensions: 50.9 x 92.6 x 55.1 mm
  • Made in Japan

Attention: No battery operation possible, 9V DC power supply is required (not included)

Produkt dostępny od Styczeń 2016
Numer artykułu 379475
Jednostka sprzedaży 1 szt.
Analogico Yes
Delay Time 600 ms
tap feature No
Battery Operation No
PSU included No
555 zł
Zawiera podatek VAT, nie zawiera kosztów wysyłki 49 zł
Dostępny w magazynie
Dostępny w magazynie

Produkt jest dostępny w magazynie.

Informacje dotyczące wysyłki
1

59 Oceny klientów

4.5 / 5

Aby wystawić opinię, należy się zalogować.

Informacja: Aby opinie na temat sprzętu umieszczane na naszej stronie pochodziły jedynie od osób mających styczność z danym artykułem, umożliwiamy wystawianie ocen jedynie naszym klientom.

Opinie można wystawiać po zalogowaniu się w centrum klienta, używając opcji "wystaw opinię".

obsługa

właściwości

dźwięk

wykończenie

38 Opinie

A
Japonska precyzja, doskonalosc i minimalizm
Anonimowy 09.09.2016
Ibanez ADMini to marzenie kazdego gitarzysty.
Jest wykonany tak, ze chce sie go trzymac w dloniach - jakosc wykonania oraz wykonczenia robi piorunujace wrazenie. Ale nie to jest najwazniejsze!
Jak ten maluch brzmi!
Cieple, organiczne brzmienie doslownie wylewa sie spod palcow, a dzieki temu, ze jest to delay analogowy, mozemy zabawic sie oscylatorem!
Male rozmiary ADMini sprzyjaja recznemu kontrolowaniu czasu i ilosci odbic na biezaco. W skrajnym ustawieniu jestesmy w stanie stworzyc caly stojacy krajobraz, falujacy niekonczacym sie brzmieniem.
Cudowny sprzet! Polecam z calego serca!
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
0
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

google translate gb
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
A
No nonsense delay pedal
Anonimowy 20.09.2016
I really like this pedal.

I use it for one of the following four things:
- double tracker, to thicken my sound up just a bit
- slight slapback, again, just to thicken my sound a bit
- 300ms-ish, background delay with many repeats for crazy solos (which I can't actually pull off, but hey, it's fun to pretend you're a guitar god)
- getting down and doing weird flying saucer noises with it, which is cathartically easy

I find it works great in all four of those situations.

The echoes are pleasantly modulated as they happen and they get out of your way without mushing everything up too much. Although, for my 3rd setup from the list above, I do keep the blend pretty low when I have a few echoes trailing me. Now, it doesn't have any way of controlling the tone of the decay of the echoes, but what I like about this pedal is that it just works. I always love it when a pedal doesn't allow me to get bad tones.

Dropping the delay time close to minimum and diming the blend makes for a great double tracker that just fattens everything up. And, when you're done with this setup, you can bend down and start bringing the repeat knob up to put it into oscillation and start making some alien noises.

The pedal starts oscilating when the feedback knob goes over half; coupled with the fact that it's a tiny mini knob, this can make it hard to get it to just where you like; coupled with the fact that I can't read where the knob is pointing to, I don't even bother. Like I've said, I like the pedal because it's plug'n'play and I just roll with it; if you're into tinkering 2h to get the right delay sound, this pedal will probably irritate you a bit.

Actually, the repeat knob sometimes annoys me because there's so little travel between the '2 echoes' setting and 'full oscillation' that it's hard to dial in a significant number of echoes without wanting to throw it out the window. I find that this is the only problem, controls-wise. But then again, the fact that you have from 12 o'clock to max to control the space-ship noises, this might be considered a plus at the same time.

The delay time goes from unnoticeably short to 600ms. I never dial it over 2/3rds of the way up, so from my point of view there's more than enough delay in this pedal.

Overall I recommend it if you just want a delay pedal that's small and does the four things I've listed above well and you don't want to spend a fortune or a ton of time tinkering with the sound of your delay. This is a no nonsense pedal.
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
4
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

google translate gb
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
s
Worth it
sabon92 14.07.2019
Very portable analog delay with metal built-quality! Sounds very lush and distorts the delay signal. The main drawback is the small knobs which take some time to get used to, to be able to control the delay signal accurately. The delay can cause feedback very easily, therefore should be used with caution. All in all, a great sounding and solid pedal, with a small learning curve.
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
1
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

google translate gb
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
A
Amazing little box... box... box... bo... bo... b...
Anonimowy 11.10.2016
Made in Japan, reliable, built to last and, above all, amazing sound.

I use it after my overdrive pedals (SL Drive, Mini TS, Malekko Comp), in front of a clean amp (VHT).
I set it with a low mix, more like an ambience almost always on. It doesn't mess up the clarity and notes definition, just makes it more enjoyable and easy to play. But, if you want to ear the repeats à lá U2, after all is a delay pedal, it is very happy to oblidge, it is brilliant little jem.
I had a old AD9, and i love this mini better, the tone is better and the delay time is bigger.
It doesn't have all the bell and whistles, like my Carl Martin EchoTone or other expensive pedals, but for the price is unbeatable.

% stars for Ibanez on this one!
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
1
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie