Dzięki naszym plikom cookie chcielibyśmy zaoferować najlepsze możliwe doświadczenia zakupowe wraz ze wszystkim, co się z tym wiąże. Obejmuje to na przykład odpowiednie oferty, spersonalizowane reklamy i zapamiętywanie preferencji. Jeśli Ci to odpowiada, po prostu udziel zgody na używanie plików cookie do preferencji, statystyk i marketingu, klikając „W porządku!” (pokaż wszystko) Zgodę można wycofać w dowolnym momencie za pośrednictwem ustawień plików cookie (here)
Informacja: Aby opinie na temat sprzętu umieszczane na naszej stronie pochodziły jedynie od osób mających styczność z danym artykułem, umożliwiamy wystawianie ocen jedynie naszym klientom.
Opinie można wystawiać po zalogowaniu się w centrum klienta, używając opcji "wystaw opinię".
There is a lot of growling bass available in this low-pass filter. And it can get brilliantly resonant to the point of some screaming self-oscillation.
I really like filters that can mix multiple inputs like the 100M series. There are many scenarios where you will want to run multiple inputs into a good sounding filter.
There are a lot of features on this filter. While the Overdriver switch is not to my taste, I could see it being useful for some people. The built-in VCA is very convenient and saves me some space in a compact module.
V/Oct input for Cutoff makes this a very musical filter when resonance is high.
It is well built like all Rides in the Storm modules, with a metal plate. The plastic knobs are pretty basic but functional. They wiggle a little bit but not terribly so. I appreciate actual knobs instead of the micro-pots used on many compact modules. The OD button has a satisfying spring to it, even if I don't use it very much.
This filter would pair well with almost any oscillator. But I suspect most people use it with RitS's DOC or DMO.