Dzięki naszym plikom cookie chcielibyśmy zaoferować najlepsze możliwe doświadczenia zakupowe wraz ze wszystkim, co się z tym wiąże. Obejmuje to na przykład odpowiednie oferty, spersonalizowane reklamy i zapamiętywanie preferencji. Jeśli Ci to odpowiada, po prostu udziel zgody na używanie plików cookie do preferencji, statystyk i marketingu, klikając „W porządku!” (pokaż wszystko) Zgodę można wycofać w dowolnym momencie za pośrednictwem ustawień plików cookie (here)
Informacja: Aby opinie na temat sprzętu umieszczane na naszej stronie pochodziły jedynie od osób mających styczność z danym artykułem, umożliwiamy wystawianie ocen jedynie naszym klientom.
Opinie można wystawiać po zalogowaniu się w centrum klienta, używając opcji "wystaw opinię".
Świetne mikrofony o ciepłym i przejrzystym brzmieniu!
Jaredo 07.04.2020
Od lat specjalizuję się w nagrywaniu instrumentów akustycznych i zawsze szukam wierności dźwięku względem źródła. Mam różne mikrofony które spełniają swoje zadanie w takich sytuacjach, ale Schoeps MK 2 jest jedyny w swoim rodzaju. Ciepłe brzmienie i aksamitna góra spektrum to jest to co lubię najbardziej w tych mikrofonach. Zero ostrości i zniekształceń. Jeżeli szukasz podobnych cech dźwięku to bardzo polecam te mikrofony! A do tego możliwość zmiany kapsuł w razie potrzeby na inną charakterystykę jest również nieoceniona.
Use these to record a Schimmel piano and they capture this instrument's complicated timbre effectively. Recordings are flawless and require no EQ. Because they are tightly damped, the result sits cleanly in the mix.
Using a Gordon Model 5 preamp and only the best pre will mine all of this mic's capabilities.
Their sound is subtle -- high frequency attacks are well represented but not as literal/forward as with some measurement mics such as the Earthworks QTC40. The sustained portion of the tone is accurately rendered; if you switch from the headphone monitor directly to the source instrument you will hear little difference. Over a two week period the mics have opened up slightly and sound more realistic.
Expensive but worth every penny. If you are recording an acoustic instrument with a complex timbre, start with these.
Ausgesprochen lineare Kugelmikrofone. Als Hauptmikrofone für Laufzeitstereofonie geeignet oder auch im Studio als Instrumentenmikrofone (Kontrabass, Piano). Kugeltypisch sehr guter Tiefbass ohne Nahbesprechungseffekt. Weniger richtungsabhängige Klangverfärbungen sind bei den gegebenen Abmessungen des Mikrofons kaum machbar.
Die technische Seite: Perfektes Werkzeug. Die emotionale: Natürlichkeit der Mirkofone hat mich umgehauen! Das Preis-Leistungsverhältnis ist ausgewogen: Für einen Wahnsinnspreis gibt es Wahnsinnsmikrofone.
Einen Lowcut hätte ich - Modularsystem hin oder her - gerne gesehen, daher ein Punkt Abzug bei den Features.