Dzięki naszym plikom cookie chcielibyśmy zaoferować najlepsze możliwe doświadczenia zakupowe wraz ze wszystkim, co się z tym wiąże. Obejmuje to na przykład odpowiednie oferty, spersonalizowane reklamy i zapamiętywanie preferencji. Jeśli Ci to odpowiada, po prostu udziel zgody na używanie plików cookie do preferencji, statystyk i marketingu, klikając „W porządku!” (pokaż wszystko) Zgodę można wycofać w dowolnym momencie za pośrednictwem ustawień plików cookie (here)
UWAGA! Niniejsza wersja oprogramowania może zostać zakupiona tylko pod pewnymi warunkami określonymi przez producenta! Proszę zapoznać się z naszymi wskazówkami dotyczącymi warunków użytkowania produktów EDU w sekcji "Do pobrania" w dolnej części tej strony przed dodaniem produktu do koszyka! Klucz licencyjny dla wersji do pobrania jest wysyłany po sprawdzeniu autoryzacji EDU wyłącznie podczas naszych godzin pracy.
Starannie wyprodukowane oprogramowanie perkusyjne
Oparte na skrupulatnie nagranych próbkach wysokiej jakości perkusji
Nagranie w formacie 11.1 Surround wykonane przez George'a Massenburga w Galaxy Studios
Ponad 230 GB naturalnych próbek perkusyjnych bez efektów
6 zestawów perkusyjnych Ayotte, Gretsch, Pearl, Premier, Ludwig i Yamaha, a także dodatkowe werble, kicki i talerze
Dodatkowo ok. 350 elektronicznych bębnów i instrumentów perkusyjnych
Regulowane bębny i talerze z naturalnym narastaniem
Odtwarzanie wsteczne i obwiednia wysokości dźwięku
Zintegrowany sekwencer groove z edytorem siatkowym, możliwością pracy wielościeżkowej, edytorem czasu i tempa, funkcją Tap2Find, wygodnym wyszukiwaniem i wiele więcej
Skalowalny mikser z 35 efektami, takimi jak filtry, korektor, kompresor, bramka, przetwarzanie transjentów i szczegółowo regulowany crosstalk ("bleed") między kanałami
Zintegrowany tracker umożliwia szeroką konwersję audio na MIDI w oparciu o "Instrument recognition AI"
Biblioteka MIDI z 1640 groove'ami i wypełnieniami nagranymi przez profesjonalnych perkusistów
Kontroler makro
Skalowalny interfejs użytkownika
Możliwość rozbudowy za pomocą rozszerzeń Toontrack SDX / EZX
Obsługiwane formaty: VST2 / AU / AAXnative
Wymagania systemowe: co najmniej Win7 (64-bit), co najmniej Mac OSX 10.6, 4 GB RAM, 40-235 GB HD, połączenie z Internetem
Wymagania systemowe
Version: 3
Shipping Format: E-Mail
License validity: perpetual
Copy Protection: Online Activation
Simultaneous Activations: 2
Windows: from 7 (64-Bit)
Mac OS (64 Bit): from 10.10
RAM min.: 8 GB
HD Storage min.: 236 GB
add. System requirements: Internet Connection for Installation and Activation, requires up to double the storage space for the installation
Obsługiwane formaty
Stand-Alone-Software
AAX native 64-Bit
AU 64-Bit
VST3 64-Bit
Produkt dostępny odLuty 2018
Numer artykułu433272
Jednostka sprzedaży1 szt.
Audio- / Effect PluginNo
Audio-MIDI-Sequenzer (DAW)No
DJ SoftwareNo
Mastering SoftwareNo
Notation SoftwareNo
Updates/UpgradesNo
Misc. Musicians SoftwareNo
Virtual Instrument / SamplerYes
Download Version1
1 222 zł
zawiera podatek VAT
dostępny
dostępny
Po dokonaniu zakupu tego artykułu licencja zostanie przesłana emailem.
Informacja: Aby opinie na temat sprzętu umieszczane na naszej stronie pochodziły jedynie od osób mających styczność z danym artykułem, umożliwiamy wystawianie ocen jedynie naszym klientom.
Opinie można wystawiać po zalogowaniu się w centrum klienta, używając opcji "wystaw opinię".
The sound of SD3 is insane. This thing is extremely realistic. You can control pretty much every parameter you can imagine like mike bleed, alternate hits, etc.
It takes a bit to get used to tho, the UI is somewhat confusing at the beginning and it takes a while to unlock the whole potential of SD3. There are some very good tutorials online tho.
I do wish the standard library came with a little bit more variation instead of having to buy the expansions for it. You have some very good kits but in the end, it's the same configuration for all of them and you always "record" on the same room, so while the drums sound different, the room is always the same.
The sound of SD3 is insane. This thing is extremely realistic. You can control pretty much every parameter you can imagine like mike bleed, alternate hits, etc.
It takes a bit to get used to tho, the UI is somewhat confusing at the beginning and it takes a while to unlock the whole potential of SD3. There are some very good tutorials online tho.
I do wish
The sound of SD3 is insane. This thing is extremely realistic. You can control pretty much every parameter you can imagine like mike bleed, alternate hits, etc.
It takes a bit to get used to tho, the UI is somewhat confusing at the beginning and it takes a while to unlock the whole potential of SD3. There are some very good tutorials online tho.
I do wish the standard library came with a little bit more variation instead of having to buy the expansions for it. You have some very good kits but in the end, it's the same configuration for all of them and you always "record" on the same room, so while the drums sound different, the room is always the same.