Dzięki naszym plikom cookie chcielibyśmy zaoferować najlepsze możliwe doświadczenia zakupowe wraz ze wszystkim, co się z tym wiąże. Obejmuje to na przykład odpowiednie oferty, spersonalizowane reklamy i zapamiętywanie preferencji. Jeśli Ci to odpowiada, po prostu udziel zgody na używanie plików cookie do preferencji, statystyk i marketingu, klikając „W porządku!” (pokaż wszystko) Zgodę można wycofać w dowolnym momencie za pośrednictwem ustawień plików cookie (here)
Informacja: Aby opinie na temat sprzętu umieszczane na naszej stronie pochodziły jedynie od osób mających styczność z danym artykułem, umożliwiamy wystawianie ocen jedynie naszym klientom.
Opinie można wystawiać po zalogowaniu się w centrum klienta, używając opcji "wystaw opinię".
This 56 is the best guitar I've ever played. Seriously.
The "Chunky C" neck profile fits me even more perfectly than the 59's Carmelita neck. And this 56 guitar really resonates. It actually tickles my stomach with vibrations. Nothing wrong with the other Gibsons I have, but this one just sings out more. Maybe it's the model; maybe the luck of the draw. Whatever the reason, it's wonderful.
Fret size is no issue here. P90s are as sweet and honky as can be. They do sound markedly different from the Custombuckers. Gibson and Thomann have blown my mind again. How do they keep doing it? This guitar is as succulent as a butterscotch candy.
Die aktuell von mir erworbene 1956er Les Paul Goldtop ist die beste von mehreren CS Les Pauls, die ich in den letzten 20 Jahren erstanden habe - und dies als VOS Version von der Stange (kein Ageing oder Makeover). Die Gitarre hat ein „snappy attack“, ist sehr resonant und hat mehr als genug Sustain. Sie singt und ringt mit ausgeprägten Höhen und straffen, holzigen Bässen. Eigenschaften, die von den P90 Pickups beeindruckend übertragen werden.