Dzięki naszym plikom cookie chcielibyśmy zaoferować najlepsze możliwe doświadczenia zakupowe wraz ze wszystkim, co się z tym wiąże. Obejmuje to na przykład odpowiednie oferty, spersonalizowane reklamy i zapamiętywanie preferencji. Jeśli Ci to odpowiada, po prostu udziel zgody na używanie plików cookie do preferencji, statystyk i marketingu, klikając „W porządku!” (pokaż wszystko) Zgodę można wycofać w dowolnym momencie za pośrednictwem ustawień plików cookie (here)
Informacja: Aby opinie na temat sprzętu umieszczane na naszej stronie pochodziły jedynie od osób mających styczność z danym artykułem, umożliwiamy wystawianie ocen jedynie naszym klientom.
Opinie można wystawiać po zalogowaniu się w centrum klienta, używając opcji "wystaw opinię".
Gram w domu, ale to multi z pewnością sprawdziłoby się również na scenie.
Plusy:
+ bardzo duże możliwości zabawy z brzmieniem;
+ jakość wykonania: solidna obudowa, czytelny wyświetlacz, bardzo przyjemne przełączniki nożne ze "światełkami";
+ delaye i reverby;
+ brzmienia wzmacniaczy z impulsami: można ukręcić naprawdę fajne dźwięki, zarówno kliny, bluesowe crunche, jak i rockowe/metalowe przestery (do łupania najlepsze symulacje piecy to Placater Ditry i Badonk);
+ bardzo dobry edytor brzmień dostępny z poziomu komputera.
Minusy:
- to nie multi typu plug and play; trzeba pokręcić, poszukać brzmienia; to jest urządzenie dla ludzi czytających manuale i lubiących grzebać w sieci w poszukiwaniu porad i wskazówek;
- edytowanie brzmień z poziomu urządzenia jest ok, ale czasami bywa mało intuicyjne (np. kwestia przypisywania pedału ekspresji);
- od razu trzeba zakupić porządne impulsy, stockowe symulacje kolumne są słabe;
- pedał ekspresji mógłby być trochę solidniej wykonany.
Ogólnie jestem zadowolony, jednak radzę dobrze zastanowić się, czy lepszym wyborem nie będzie HX Stomp, który daje trochę inne możliwości kreowania brzmienia i który, wszystko na to wskazuje, będzie w dalszym ciągu rozwijany przez Line 6. Wygląda na to, że Pod Go jest w tej chwili zamkniętym systemem i nie ma co liczyć na aktualizacje oprogramowania.
Gram w domu, ale to multi z pewnością sprawdziłoby się również na scenie.
Plusy:
+ bardzo duże możliwości zabawy z brzmieniem;
+ jakość wykonania: solidna obudowa, czytelny wyświetlacz, bardzo przyjemne przełączniki nożne ze "światełkami";
+ delaye i reverby;
+ brzmienia wzmacniaczy z impulsami: można ukręcić naprawdę fajne dźwięki,
Gram w domu, ale to multi z pewnością sprawdziłoby się również na scenie.
Plusy:
+ bardzo duże możliwości zabawy z brzmieniem;
+ jakość wykonania: solidna obudowa, czytelny wyświetlacz, bardzo przyjemne przełączniki nożne ze "światełkami";
+ delaye i reverby;
+ brzmienia wzmacniaczy z impulsami: można ukręcić naprawdę fajne dźwięki, zarówno kliny, bluesowe crunche, jak i rockowe/metalowe przestery (do łupania najlepsze symulacje piecy to Placater Ditry i Badonk);
+ bardzo dobry edytor brzmień dostępny z poziomu komputera.
Minusy:
- to nie multi typu plug and play; trzeba pokręcić, poszukać brzmienia; to jest urządzenie dla ludzi czytających manuale i lubiących grzebać w sieci w poszukiwaniu porad i wskazówek;
- edytowanie brzmień z poziomu urządzenia jest ok, ale czasami bywa mało intuicyjne (np. kwestia przypisywania pedału ekspresji);
- od razu trzeba zakupić porządne impulsy, stockowe symulacje kolumne są słabe;
- pedał ekspresji mógłby być trochę solidniej wykonany.
Ogólnie jestem zadowolony, jednak radzę dobrze zastanowić się, czy lepszym wyborem nie będzie HX Stomp, który daje trochę inne możliwości kreowania brzmienia i który, wszystko na to wskazuje, będzie w dalszym ciągu rozwijany przez Line 6. Wygląda na to, że Pod Go jest w tej chwili zamkniętym systemem i nie ma co liczyć na aktualizacje oprogramowania.
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
2
3
Zgłoś nadużycie
Zgłoś nadużycie
MM
the best and not expensive amp modeller
Mat Metzger 03.04.2022
First of all, I would like to say that I was always a person who played on tube amps.
I made a research and I chose this amp modeller because it has everything I need. Generally, I play metal music so I don't need millions of effects in one signal chain, so the limitations (10 blocks) are not the problem for me, and the Amp Simulations are perfect. I have a real 5150 amp and the simulation here sounds exactly the same. The stock IRs are pretty nice, but there is also an option to import your own IRs. The expression pedal is nice too and the construction of the POD GO seems to be very solid. In comparison to other units in the same price, Line 6 Pod Go is the best and it sounds the most authentic. To sum up, If You are looking for something small with professional sound, don't hesitate, just buy it.
First of all, I would like to say that I was always a person who played on tube amps.
I made a research and I chose this amp modeller because it has everything I need. Generally, I play metal music so I don't need millions of effects in one signal chain, so the limitations (10 blocks) are not the problem for me, and the Amp Simulations are perfect. I have a real
First of all, I would like to say that I was always a person who played on tube amps.
I made a research and I chose this amp modeller because it has everything I need. Generally, I play metal music so I don't need millions of effects in one signal chain, so the limitations (10 blocks) are not the problem for me, and the Amp Simulations are perfect. I have a real 5150 amp and the simulation here sounds exactly the same. The stock IRs are pretty nice, but there is also an option to import your own IRs. The expression pedal is nice too and the construction of the POD GO seems to be very solid. In comparison to other units in the same price, Line 6 Pod Go is the best and it sounds the most authentic. To sum up, If You are looking for something small with professional sound, don't hesitate, just buy it.
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
2
0
Zgłoś nadużycie
Zgłoś nadużycie
J
Świetne urządzenie!!!
Jarekk 23.08.2022
Wcześniej miałem Boss ME80. Też dobry multiefekt ale miał o wiele mniejsze możliwości i jednak słabsze symulacje wzmacniaczy i gorsze przestery. Pod Go ma pętlę efektów co umożliwia podłączenie go do wzmacniacza gitarowego metodą 4 kabli. Wypróbowałem tę opcję z moim Marshallem DSL40 ale nie korzystam z niej. Po prostu Pod Go lepiej brzmi na własnych symulacjach Marshalli, podłączony do kolumny FRFR lub do PA niż spięty z realnym Marshallem. Jest to bardzo uniwersalne urządzenie. Na jednym występie grałem na gitarze akustycznej, elektrycznej i basie. Wszystko przez Poda wpiętego wprost w PA. W związku z tym wyprzedałem już wszystkie inne efekty oraz zamierzam sprzedać Marshalla a także piec basowy. Po co to dźwigać jak wystarczy zabrać poda i ewentualnie kolumienkę. Niestety są też minusy. Główny minus to tylko 4 konfigurowalne efekty w łańcuchu. Trochę mało. Drugi minus to brak możliwości wstawienia w łańcuchu alternatywnego AMPa. Np. typowy kanał czysty i przesterowany przełączany jednym switchem. Trzeba to realizować inaczej. No i brak symulacji AMPa do gitary akustycznej. Trzeba całkowicie wyłączać sekcje AMP i CAB żeby uzyskać czyste brzmienie akustyka a można byłoby jakąś dobrą symulację wstawić. Generalnie jednak, za tę cenę polecam bo brzmieniowo jest to zawodowy sprzęt. Spokojnie można grać koncerty.
Wcześniej miałem Boss ME80. Też dobry multiefekt ale miał o wiele mniejsze możliwości i jednak słabsze symulacje wzmacniaczy i gorsze przestery. Pod Go ma pętlę efektów co umożliwia podłączenie go do wzmacniacza gitarowego metodą 4 kabli. Wypróbowałem tę opcję z moim Marshallem DSL40 ale nie korzystam z niej. Po prostu Pod Go lepiej brzmi na własnych symulacjach
Wcześniej miałem Boss ME80. Też dobry multiefekt ale miał o wiele mniejsze możliwości i jednak słabsze symulacje wzmacniaczy i gorsze przestery. Pod Go ma pętlę efektów co umożliwia podłączenie go do wzmacniacza gitarowego metodą 4 kabli. Wypróbowałem tę opcję z moim Marshallem DSL40 ale nie korzystam z niej. Po prostu Pod Go lepiej brzmi na własnych symulacjach Marshalli, podłączony do kolumny FRFR lub do PA niż spięty z realnym Marshallem. Jest to bardzo uniwersalne urządzenie. Na jednym występie grałem na gitarze akustycznej, elektrycznej i basie. Wszystko przez Poda wpiętego wprost w PA. W związku z tym wyprzedałem już wszystkie inne efekty oraz zamierzam sprzedać Marshalla a także piec basowy. Po co to dźwigać jak wystarczy zabrać poda i ewentualnie kolumienkę. Niestety są też minusy. Główny minus to tylko 4 konfigurowalne efekty w łańcuchu. Trochę mało. Drugi minus to brak możliwości wstawienia w łańcuchu alternatywnego AMPa. Np. typowy kanał czysty i przesterowany przełączany jednym switchem. Trzeba to realizować inaczej. No i brak symulacji AMPa do gitary akustycznej. Trzeba całkowicie wyłączać sekcje AMP i CAB żeby uzyskać czyste brzmienie akustyka a można byłoby jakąś dobrą symulację wstawić. Generalnie jednak, za tę cenę polecam bo brzmieniowo jest to zawodowy sprzęt. Spokojnie można grać koncerty.
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
2
0
Zgłoś nadużycie
Zgłoś nadużycie
m
Perfect!
mgitara 17.01.2022
In my opinion the best sounding stomp modeler for this money!